۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
کد خبر: 55355584

برای خرید پمپ پنتاکس، مسیرهای مختلفی پیش روی شماست. یکی از این مسیرها که نتایج خوبی از خرید را برایتان رقم خواهد زد، مجموعه فیام موتور است.

معرفی پمپ پنتاکس نیم اسب

یکی از لوازم مکانیکی پرکاربرد، پمپ است که وظیفه اصلی آن، جابجایی مایعات است. در حقیقت پمپ با ساختار قدرتمند خود قادر است تا مایعات را به صورت پرفشار جابجا کرده و از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهد. اما یکی از انواع پمپ که بیش از همه در کانون توجه می باشد، پمپ خانگی است که از نظر ظرفیت و دبی به نمونه های مختلفی تقسیم می گردد. اکنون وقت آن رسیده تا با یکی از بهترین انواع این پمپ نیز آشنا شوید که آن پمپ پنتاکس است. این محصول دارای یک برند ایتالیایی بوده و با کیفیت عجین گشته است .پمپ پنتاکس نیم اسب یکی از پرمصرف ترین پمپ ها در مصارف خانگی کوچک است که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد. همچنین پمپ پنتاکس ۱ اسب برای خانه ها ۲ تا ۳ طبقه و پمپ پنتاکس ۲ اسب در خانه های بزرگتر کاربرد دارد. برای سفارش این محصومل از نمایدگی به سایت فیام موتور مراجعه کنید.

مشخصات فنی و کاربرد پمپ پنتاکس نیم اسب

پمپ پنتاکس نیم اسب به منظور جابجایی مایعات پاکیزه مثل آب مورد استفاده قرار گرفته و کاملا مورد اطمینان می باشد. از نظر امنیتی هم می توان گفت که یکی از امن ترین انواع پمپ محسوب می شود. این پمپ دارای ساختمانی ساده بوده و برای نصب در فضای آزاد مناسب نیست، بلکه باید در یک فضای سرپوشیده نصب گردد.

درباره خصوصیات فنی پمپ پنتاکس نیم اسب هم باید گفت میزان آبدهی آن، دو متر مکعب در ساعت بوده و ارتفاع آن هم به ۳۵ متر می رسد. از شفت استیل، ضد زنگ و بادوام برخورار بوده و دارای یک پروانه با جنس برنجی می باشد. قدرت موتور آن هم نیم اسب است.

پمپ نیم اسب، مناسب جهت استفاده در ساختمان های ۱ طبقه بوده و آب های موجود در مخازن و چاه را کشیده و آنها را در دسترس شما قرار می دهد. البته باغ ها و مزارع کوچک هم از این پمپ، بهره کافی را می برند.

اطلاعات خرید پمپ پنتاکس ۱ اسب

یکی دیگر از انواع پمپ پنتاکس که توجه همه را به خود جلب نموده، پمپ پنتاکس ۱ اسب است. این محصول در مقایسه با پمپ نیم اسب، ظرفیت بیشتری داشته و در ضمن کاربرد آن نیز اندکی متفاوت است. این پمپ به منظور استفاده در ساختمانهای ۲ الی ۳ طبقه، مورد توجه قرار گرفته و از سری پمپ های سانتریفیوژ به شمار می آید. حال اگر تصمیم به خرید پمپ پنتاکس ۱ اسب دارید، باید پیش از آن، اطلاعات کاملتری را راجع به این محصول کسب کنید. این اطلاعات کمک می کنند تا به نتایج بهتری از خرید دست یابید.

پمپ پنتاکس ۱ اسب مدل CM۱۰۰ یک پمپ کم صدا

این پمپ که از قطعات ایتالیایی تشکیل یافته، خیال شما را از بابت کیفیت راحت می کند. اگر از صدای بلند برخی از پمپ ها به ستوه آمده اید، حالا دیگر با تهیه این محصول، از این خبرها نیست و سکوت خوبی برقرار خواهد گشت. لازم است بدانید این پمپ دارای یک پروانه بوده و از پمپ های تک فاز نیز محسوب می شود. ارتفاع آبدهی آن هم به ۳۳ متر می رسد. از میزان آبدهی مناسبی هم برخوردار می باشد، آبدهی آن چیزی در حدود ۶.۳ متر مکعب می باشد.

مناسب برای مصرف در تمام حوزه ها

این پمپ کم صدا که هیچ نوع آلودگی صوتی را در پی ندارد، هم برای مصرف خانگی، انتخاب مناسبی است و هم برای مصارف صنعتی، مجاز خواهد بود. پمپ پنتاکس ۱ اسب از بدنه چدنی برخوردار بوده و از همین رو آثاری از زنگ زدگی در آن هویدا نخواهد شد. پروانه آن نیز بهترین جنس ممکن یعنی جنس برنجی دارد. شفت هم از جنس استیل بوده و سیل پمپ هم دارای جنس گرانیتی است.

معرفی پمپ پنتاکس نیم اسب

پمپ پنتاکس ۲ اسب، برای ساختمان های ۴ الی ۵ طبقه

پمپ پنتاکس ۲ اسب ایتالیایی جهت استفاده در ساختمان های ۴ الی ۵ طبقه مناسب به نظر می رسد. این پمپ از ظرفیت و قدرت بیشتری در مقایسه با نمونه های پیشین برخوردار بوده و جهت مصارف خانگی، شهری، صنعتی و کشاورزی انتخاب می گردد. آتش نشانی ها هم از دیگر مراکزی هستند که از این پمپ بهره می برند. این پمپ از پروانه های بیشتری برخوردار بوده و درست به همین دلیل، قدرت و بهره وری بالاتری هم از خود نشان داده است. در ضمن این پمپ قادر است تا ارتفاع ۵۸ متر را هم پمپاژ کند. دبی یعنی ظرفیت آبدهی پمپ هم ۷.۵ متر مکعب در ساعت است.

امتیازات این پمپ

· کم صدا

· ظرفیت آبدهی بالا

· تامین آب پرفشار

· مقاوم به حرارت بالا و در نتیجه عدم سوختگی

· بدنه چدن ضد زنگ و پروانه برنجی

· هواگیری سریع پمپ

· دور موتور بالا

· بدون احتیاج به روغنکاری

· ضد رسوب

معرفی پمپ پنتاکس نیم اسب

نحوه خرید پمپ پنتاکس

برای خرید پمپ پنتاکس، مسیرهای مختلفی پیش روی شماست. یکی از این مسیرها که نتایج خوبی از خرید را برایتان رقم خواهد زد، مجموعه فیام موتور است. این مجموعه، تامین کننده و وارد کننده انواع محصولات خارجی و با کیفیت بوده و نیاز شما خریداران عزیز را به بهترین نحو برطرف خواهد کرد.

فیام موتور، عرضه کننده انواع پمپ پنتاکس اصل

انواع پمپ پنتاکس اصل ایتالیایی از جمله پمپ های نیم اسب، ۱ اسب و دو اسب، قابل ارائه از طریق مجموعه فیام موتور (فناوران ایده آل محور) بوده و خیلی فوری تحویل داده می شوند. پس به جای اینکه خود را اسیر فروشگاه های حضوری نمایید، می توانید از طریق همین مرکز، بدون محدودیت زمانی و مکانی، پمپ مورد نظر را خریداری کرده و خرید پرسرعت و کم هزینه تری را تجربه نمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید