فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی استان کودکی ۷ ساله پس از ۵ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

رهایی کودک زاهدانی از چنگ آدم‌ربایان با عملیات ضربتی پلیس

به گزارش سلام نو به نقل از مهر از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تاریخ ۲۹ فروردین ماه سال جاری در پی ربایش پسر بچه‌ای ۷ ساله در یکی از محلات زاهدان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو پارس، کودک مذکور را بلافاصله پس از خروج از درب مدرسه ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد، متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته‌اند.

وی گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، مخفیگاه عامل اصلی آدم ربایی در یکی از محلات زاهدان شناسایی و متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار طاهری بیان داشت: دستگیری این متهم منجر به آزادی کودک ربوده شده پس از ۵ روز اسارت در شهرستان میرجاوه شد و سپس به زاهدان منتقل و صحیح و سالم تحویل والدینش شد و تلاش برای دستگیری دو همدست دیگر آدم‌ربا ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید