کمیته انضباطی آرای خود را درباره تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال صادر کرد.

اعلام رای کمیته انضباطی درباره کمالوند و رافت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، لیگ دسته اول فوتبال ایران دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ماشین‌سازی تبریز که قرار بود روز ۱۲ فروردین‌ماه برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم ماشین‌سازی تبریز برگزار نشد. بر همین اساس تیم ماشین‌سازی تبریز سه بر صفر بازنده شد و باید ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است)

*مسابقه تیم‌های استقلال ملاثانی و مس کرمان در حالی برگزار شد که ابراهیم اشکش، سرمربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل بدرفتاری با داور، از زمین بازی اخراج شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

تیم استقلال ملاثانی به دلیل داشتن ۹ بازیکن اخطاری باید ۱۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

باشگاه استقلال ملاثانی نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب بطری، رفتار غیرورزشی دو نفر از آنان در راهروی منتهی به رختکن داوران و خودداری تیم منتسب از معرفی افراد خاطی، به برگزاری یک مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگران و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* در دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و ماشین‌سازی تبریز تخلفاتی از سوی سید محمد ابوترابی، بازیکن تیم ماشین‌سازی مبنی بر بدرفتاری نسبت به بازیکن تیم مقابل و داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و ۱۰۰ میلیون جریمه نقدی باید پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل داشتن ۸ بازیکن اخطاری باید ۱۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* تیم فوتبال خیبر خرم آباد به دلیل پرتاب بطری آب و فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه و ورود یکی از تماشاگران به زمین بازی که موجب وقفه در دیدار این تیم با تیم شمس آذر قزوین شد، باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. در صورت تکرار تصمیمات شدیدتری از سوی کمیته انضباطی اعمال می‌شود.

* مسابقه تیم‌های استقلال ملاثانی و خیبر خرم‌آباد برگزار شد که تیم استقلال ملاثانی به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۱۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

لفته حمیدی، مربی تیم استقلال ملاثانی به دلیل رفتار غیرورزشی که منجر به اخراجش شد، با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

ابراهیم میرزاپور، مربی تیم خیبر خرم‌آباد به دلیل بدرفتاری با داور بازی، اخراج شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مهرداد خادمی، تدارکات تیم خیبر خرم‌آباد به دلیل بدرفتاری نسبت به تیم داوری و تکرار تخلفات، به سه جلسه از همراهی و ورود به ورزشگاه‌های محل برگزاری تیم خود محروم شد. وی باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین فراز کمالوند، سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

سیامک کوهگردزاده، مدیر رسانه‌ای تیم خیبر خرم آباد نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه، دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم خیبر خرم آباد به دلیل بدرفتاری یکی از افراد وابسته به تیم و فحاشی وی به نماینده علیرغم حضور نیروی انتظامی و خودداری باشگاه خیبر خرم آباد از معرفی وی، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا برگزار شد و از سوی بابک پورغلامی، مربی تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی نسبت به سرمربی تیم حریف که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

پایان رافت، سرمربی تیم شهرداری آستارا به دلیل بدرفتاری نسبت به تیم حریف که منجر به اخراجش شد و استفاده از الفاظ نامناسب بعد از پایان بازی، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه ملوان انزلی به دلیل تخلفات تماشاگران و حضور افراد منتسب به میزبان در کنفرانس خبری و بدرفتاری نسبت به مربی تیم مقابل، به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

* در دیدار تیم‌های فوتبال رایکا بابل و شهرداری همدان، حمید یادگاری مربی تیم شهرداری همدان به دلیل بدرفتاری نسبت به داور مسابقه که منجر به اخراجش شد، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

همچنین فرهان حسینی، عکاس تیم رایکا بابل به دلیل بدرفتاری با داور به دو جلسه از همراهی تیم و ورود به محل برگزاری مسابقات و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید