شرکت هایسنس در ۱۱ مه (۲۱ اردیبشهت) یک گوشی هوشمند جدید با جوهر الکترونیکی را عرضه می‌کند.

عرضه اولین گوشی هوشمند با جوهر الکترونیکی

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، شرکت هایسنس به زودی گوشی هوشمند جدید e-ink را عرضه می‌کند که از جوهر الکترونیکی استفاده می‌کند.

شرکت هایسنس از جدیدترین گوشی هوشمند e-ink خود در رویداد برنامه ریزی شده ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت) رونمایی خواهد کرد. به گفته هایسنس، گوشی هوشمند Hi Reader با جوهر الکترونیکی، بر ترویج خواندن به شیوه‌ای راحت و جذاب متمرکز شده است. این گزارش همزمان با روز جهانی کتاب در ۲۳ آوریل (سوم اردیبهشت) منتشر شد. گوشی Hisense Hi Reader جدید بسیار سبک و باریک است. وزن آن ۱۷۷ گرم و ضخامت آن ۷.۵ میلی متر می‌باشد.

نمایشگر بدون نور دستگاه‌های جوهر الکترونیکی به این معنی است که کاربران می‌توانند در فضای باز یا فضای بسته به خواندن ادامه دهند. این گوشی هوشمند جیبی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با جوهر الکترونیکی و وضوح ۳۰۰ پیکسل بر اینچ است. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی هوشمند جدید e-ink حدود ۸۴ درصد است و گوشی هوشمند به طور خودکار با شرایط محیطی تنظیم می‌شود. صفحه نمایش بدون تابش نور یکی از ویژگی‌های مهم مراقبت از چشم است که تجربه آرامش بخشی را هنگام مطالعه ارائه می‌دهد.

گوشی هوشمند جدید e-ink هایسنس مجهز به جوهر الکترونیکی


دستگاه جدید از تراشه ۸ هسته‌ای Zhanrui T610 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. این پردازنده با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است. این دستگاه دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ است که از پیش نصب شده است. تنظیم کلی رابط کاربری این گوشی به گونه‌ای است که امکان تمرکز کامل بر روی مطالعه، بدون نگرانی در مورد اعلان‌هایی که باعث حواس‌پرتی می‌شوند را فراهم می‌کند.

جزئیات زیادی در رابطه با بقیه جنبه‌های این گوشی e-ink از جمله شیوه فروش، قیمت و ظرفیت باتری وجود ندارد. برخی از این جزئیات با نزدیک شدن به رویداد برنامه ریزی شده هایسنس در ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت) در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: gizmochina

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید