نتایج مرحله سی و ششم فروش فوری ایران خودرو اعلام شد. در این مرحله چهار خودرو پارس سال سفارشی، پارس tu۵، رانا پلاس و رانا پلاس سقف شیشه‌ای عرضه شده بودند.

نتایج فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران چه زمانی اعلام می شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، مرحله دوم فروش فوری ایران خودرو با عرضه چهار محصول هفته گذشته آغاز و نتایج آن امروز اعلام شد. پژو پارس سال، پژو پارس TU۵، راناپلاس و رانا پلاس سقف شیشه‌ای خودروهای عرضه شده در این مرحله بودند.

خودروی پارس سال سفارشی در حالی ۱۵۰۰ دستگاه  خودرو عرضه شده بود، که ۱.۵۹۲.۲۰۹ نفر برای این خودرو ثبت نام کرده بودند؛ به بیان دیگر به ازای هر ۱۰۶۱ نفر یک خودرو عرضه شده بود.

پارس سال TU۵ هم وضعیت همانند پارس سال سفارشی بود و ۱۵۰۰ خودرو در دسترس بود. در طرح ویژه عموم ۲.۵۴۰.۱۹۱ متقاضی برای این خودرو حضور دارند که به ازای ۱۶۹۳ نفر یک خودرو عرضه شده بود.

ظرفیت رانا پلاس پانوراما ۵۰۰ دستگاه بود که در طرح ویژه عموم ۴۸۴.۳۶۷ متقاضی برای این خودرو در قرعه کشی شرکت کرده اند.

رانا پلاس نیز ظرفیت ۵۰۰ دستگاهی در این مرحله داشت. این در حالی است که ۱۷۷,۳۹۹ نفر برای این خودرو ثبت نام کرده بودند. در مجموع تعداد شرکنندگان ۴.۷۹۴.۱۶۶ نفر برای ۴۰۰۰ خودروی عرضه شده در لاتاری خودرویی ایران خودرو، ثبت نام کرده اند. در این قرعه کشی بیشترین شانس برای رانا پلاس و کمرین شانس هم برای پارس TU۵ بود.

نام خودرو

متقاضیان طرح ویژه عموم

ظرفیت

شانس

پارس سال سفارشی

۱,۵۹۲,۲۰۹

۱۵۰۰

۱,۰۶۱

پارس TU۵

۲,۵۴۰,۱۹۱

۱۵۰۰

۱,۶۹۳

رانا پلاس پانوراما

۴۸۴,۳۶۷

۵۰۰

۹۶۹

رانا پلاس

۱۷۷,۳۹۹

۵۰۰

۳۵۵

مجموع

۴,۷۹۴,۱۶۶

۴۰۰۰

ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir از نتایج مطلع شوند.

نتایج فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران چه زمانی اعلام می شود؟

مراسم قرعه کشی دومین مرحله فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران برگزار شد. تعداد متقاضیان این طرح فروش ۳۰۶ هزار ۶۸۱ نفر بودند. در نقطه مقابل تنها چهار هزار دستگاه برای عرضه ارائه شده بود. به بیان دیگر به طور میانگین به ازای هر ۷۷ نفر متقاضی تنها یک خودرو برای عرضه وجود داشت. 

پژو پارسTU۵ با ۱۷۱ هزار و ۸۲۱ نفر بیش ترین و رانا پلاس با ۸هزار و ۷۷۶ نفر، کم‌ترین متقاضی را داشت. پژو پارس سال سفارشی و راناپلاس پانوراما نیز به ترتیب ۱۰۷هزار و ۸۷۲ نفر و ۱۸هزار و ۲۱۲ نفر متقاضی داشتند. از پژو پارس در هر دو مدل ۱۵۰۰ دستگاه عرضه شده بود و ظرفیت رانا نیز در هر دو مدل ۵۰۰ دستگاه بود.

نام خودرو

متقاضیان طرح ویژه مادران

ظرفیت

شانس مادران

پارس سال سفارشی

۱۰۷,۸۷۲

۱۵۰۰

۷۲

پارس TU۵

۱۷۱,۸۲۱

۱۵۰۰

۱۱۵

رانا پلاس پانوراما

۱۸,۲۱۲

۵۰۰

۳۶

رانا پلاس

۸,۷۷۶

۵۰۰

۱۸

مجموع

۳۰۶,۶۸۱

۴۰۰۰

بر این اساس متقاضیان رانا پلاس بیش‌ترین و متقاضیان پارس TU۵، کم‌ترین متقاضی را داشته است.

نتایج نهایی قرعه کشی ویژه مادران حداکثر سه روز دیگر اعلام می‌شود که این موضوع برای استعلام واجدین شرایط است؛ بر اساس قانون مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن‌ها پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند در این طرح مشارکت کنند. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir از نتایج مطلع شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید