افتتاحیه پر زرق و برق یک‌ باشگاه بدنسازی لاکچری در شمال واکنش‌های زیادی را برانگیخته است.

افتتاحیه عجیب یک باشگاه سوپرلاکچری در تهران جنجالی شد! | ماهی ۲۵ میلیون تومان ناقابل شهریه باشگاه بدنسازی! / فیلم

به گزارش سلام نو؛ طی روزهای گذشته افتتاح یک باشگاه بدنسازی در شمال شهر تهران با حضور فوتبالیست‌های سابق و مطرح دنیا در فضای مجازی خبرساز شده بود، اما بحث‌هایی که در مورد شهریه نجومی این باشگاه مطرح می‌شود، حواشی زیادی را به وجود آورده است. روز جمعه مراسم افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی در خیابان فرشته تهران با حضور لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا خبرساز شد، این باشگاه بدنسازی سوپرلاکچری در طبقه نهم یک مجتمع تجاری در خیابان فرشته تهران واقع شده است. حمید استیلی و دراگان اسکوچیچ و برخی از چهره‌های فوتبالی داخلی نیز در این مراسم حضور داشتند.

طبق شنیده‌ها هزینه یک سال حق عضویت این باشگاه سوپر لاکچری ۳۲۰ میلیون تومان خواهد بود. به عبارتی برای استفاده از امکانات این باشگاه که گفته شده از کادر مربیگری و پزشکی آلمانی استفاده می‌کند باید ماهی ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید.

هنوز به طور کامل مشخص نیست این باشگاه اشتراک‌های ماهانه و ارزان قیمت‌تر با امکانات کمتر و تعداد روز محدودتر هم دارد یا نه، اما گویا اشتراک طلایی‌اش که به مشترک اجازه می‌دهد هر روز از امکانات مجموعه استفاده کند، نزدیک ۲۷ میلیون تومان در ماه خواهد بود.

علی‌رغم شایعات اما، امیرحسین اصلانیان مهاجم اسبق پرسپولیس که آن شب در مراسم افتتاحیه باشگاه حضور داشت، می‌گوید "برای میهمانان اعلام شد هزینه یک سال باشگاه، ۱۲۴ میلیون تومان است که به حاضرین در صورت تمایل، ۲۵ درصد تخفیف افتتاحیه هم داده می‌شود."

فارغ از همه این‌ مسائل، جمع کردن چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال نظیر لوتار ماتئوس، پیرلوییجی کولینا، مارکوس مرک‌ و آندریاس برمه برای تنها یک‌شب افتتاحیه قطعا هزینه نجومی در بر داشته و همین موضوع سبب می‌شود که مبالغ نجومی که برای شهریه این باشگاه گمانه زنی می‌شود، خیلی دور از واقعیت نباشد:

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید