رسانه‌های خبری اعلام کردند که صهیونیست‌ها در جریان درگیری‌های مذکور از گازهای اشک‌آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان در مسجد الاقصی استفاده کردند

 یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به نمازگزاران در «مسجد الاقصی»

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در «مسجد الاقصی» طی صبح امروز ۵۹ نفر به شدت زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست صبح امروز در ادامه اقدامات وحشیانه خود به نمازگزاران فلسطینی در «مسجد الاقصی» یورش بردند. به دنبال این یورش وحشیانه درگیری‌های شدیدی میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان درگرفت.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های خبری اعلام کردند که صهیونیست‌ها در جریان درگیری‌های مذکور از گازهای اشک‌آور و گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان در مسجد الاقصی استفاده کردند. این درگیری‌ها به زخمی شدن ۵۹ فلسطینی منجر شد.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به دنبال درگیری‌های شب گذشته میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در نابلس واقع در کرانه باختری ۳۵ شهروند فلسطینی به شدت زخمی شدند.

شب گذشته همچنین هزاران فلسطینی با تجمع در مسجد الاقصی اعلام کردند که تا آخرین نفس به دفاع از این مسجد مقدس ادامه می‌دهند. آنها شعارهایی را در حمایت از «محمد ضیف» فرمانده شاخه نظامی حماس سر دادند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید