پارک مشروطه تبریز در بلوار مشروطه و در کنار ترمینال مسافربری مرکزی تبریز واقع شده است. این پارک یکی از زیباترین پارک های تبریز است که در سال ۱۳۸۰ احداث و در اختیار شهروندان محترم آن منطقه و مسافرین قرار گرفته است.

پارک مشروطه تبریز مقصدی مناسب برای گردشگری

به گزارش سلام نو، در حال حاضر  در شهر تبریز بالغ بر دویست پارک  منطقه ای و محله ای وجود دارد. یکی از این پارکها پارک مشروطه است که از پارکهای زیبا و بزرگ تبریز قلمداد میگردد.
این پارک مزین به تندیس رهبر انقلاب مشروطه، ستارخان میباشد.

پارک مشروطه تبریز مقصدی مناسب برای گردشگری

پارک مشروطه تبریز در بلوار مشروطه و در کنار ترمینال مسافربری مرکزی تبریز واقع شده است. این پارک یکی از زیباترین پارک های تبریز است که در سال ۱۳۸۰ احداث و در اختیار شهروندان محترم آن منطقه و مسافرین قرار گرفته است، این پارک ۲۰ هکتار وسعت دارد و تندیس ستار خان، ابر مرد مشروطه، در این پارک نصب شده است .

آلاچیق های زیبا، کف سازی و نرده های طرح چوب، آبنماهای مختلف، سالنهای ورزشی مختلف و کتابخانه از ویژگیها و امکانات این پارک میباشد. 

پارک مشروطه تبریز مقصدی مناسب برای گردشگری

برگزاری کلاس‌ های آموزشی در پارک مشروطه

شهردار منطقه ۳ تبریز به برگزاری کلاس ‌های آموزشی برای بانوان در پارک مشروطه این منطقه به صورت مستمر و رایگان اقدام کرده است. کلاس ‌های آموزشی مشاوره پزشکی ویژه بانوان نیز در این پارک برگزار می ‌شود. همچنین برنامه‌ های مختلف و متنوع آموزشی برای رده‌ های سنی خرد سالان و کودکان برنامه ریزی شده است.

پارک مشروطه تبریز مقصدی مناسب برای گردشگری

منبع: تریپ یار  

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید