سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلییس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های استان گفت: محور کندوان عصر جمعه یکطرفه می شود.

یکطرفه شدن محور کندوان در عصر جمعه

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ یدالله جهان تاب از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین در محورهای شمالی خبر داد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا فردا جمعه ۱۹ فروردین ماه از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت چالوس روز جمعه ۱۹ فروردین ماه ممنوع می‌شود و بر اساس اعلام مأموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۸ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

به گفته جهان تاب روگذر محور ساری – نکاء محدوده سمسکنده به دلیل نشست روگذر مسدود و تردد از مسیر جایگزین، از دور برگردان محور نکا - ساری (دور برگردان عبور هولا) انجام می‌شود و در حال حاضر ترافیک در محورهای چالوس، هراز، سوادکوه و آزادراه تهران - شمال روان و عادی است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید