این واقعه تلخ نشان از آن دارد دشمن دست از ترویج نفاق برنداشته و تروریسم زاده نگاه استکباری است. داعش و گروههای دیگر تروریستی را اینها درست کردند.

وزیرکشور: حادثه مشهد یک اقدام تروریستی بسیار شنیع بود

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، وزیر کشور گفت: با افراد ترویج دهنده تفکر و جریان تکفیری و عاملان این جنایت برخورد خواهد شد

احمد وحیدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره جنایت روز سه شنبه در حرم امام رضا (ع) افزود: این یک اقدام تروریستی بسیارشنیع بود که علیه سه تن از افراد مجاهد، پرتلاش و خدمتگزار مردم اتفاق افتاد و به شدت این حرکت را محکوم می کنیم.

وزیر کشور با عرض تبریک و تسلیت  شهادت یکی از این سه برادر بزرگوار  خدمت بقیه الله و اقوام و ارزوی سلامتی هر برای دو عزیز دیگر، اظهار داشت: این واقعه تلخ نشان از آن دارد دشمن دست از ترویج نفاق برنداشته و تروریسم زاده نگاه استکباری است. داعش و گروههای دیگر تروریستی را اینها درست کردند.

وی اضافه کرد: امروز هم آبشخور فکری شان همان جریان فکری است که به خود اجازه می دهد در بهترین زمان و یکی از مقدس ترین مکان بدون هیچ جرمی که بتوانند ادعا داشته باشند و فرد مرتکب جرم، شتاختی از این افراد داشته باشد، این اقدام را انجام دادند.

رییس شورای امنیت کشور تاکید کرد:  این جریان کور و دست ساخته کشورهای غربی  و کسانی است که این فکر را ترویج می کنند بی شک با افراد ترویج دهنده این تفکر و عاملان این جنایت برخورد خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید