قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۱ تومان و ۲۵ هزار و  ۲۹۲ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به دیروز ۲۴ تومان کاهش یافت.

قمیت دلار کاهشی شد / قیمت دلار آزاد و دولتی ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری ‌آنلاین، امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۲۹۲ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۲۴ تومان کاهش قیمت داشت. امروز قیمت دلار در بازار آزاد نیز تا ساعت تنظیم این خبر حدود ۲۷ هزار و ۴۳۰ تومان معامله شد که نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت. قیمت دلار روز گذشته از میانه کانال ۲۷ هزار تومان عبور کرده و به قیمت ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان نیز رسیده بود.

امروز برخی کانال های تلگرامی و سایت ها قیمت فروش دلار را در ساعت تنظیم این خبر ۲۷ هزار  و ۲۰۰ تا ۲۷ هزار و  ۴۳۰ تومان اعلام کرده‌اند.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۱ تومان و ۲۵ هزار و  ۲۹۲ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به دیروز ۲۴ تومان کاهش یافت.

 همچنین قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و  ۲۵۹ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۴۳ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز نسبت به روز گذشته یک تومان افزایش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۸۱ تومان و ۲۵ هزار و ۳۳۳ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۲۵۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۵۳۸ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار کاهش و قیمت یورو افزایش یافت.

 نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۵ هزار و ۱۳۹ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۳۹۹ تومان اعلام شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید