مردی ۲۳ ساله به علت اختلافات خانوادگی با همسر، برادر و  مادر همسر خود، آنها را با یک قبضه کلت کمری مورد شلیک گلوله قرار داده است.

مرد ۲۳ ساله همسر و مادرزنش را کشت / تیراندازی قاتل به سمت ماموران پلیس

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، مردی که بر اثر اختلاف خانوادگی در شهرستان گناوه همسر و مادر همسر خود را به قتل رسانده بود، اندکی پس از وقوع قتل، طی تیراندازی به سمت ماموران پلیس و تبادل آتش کشته شد.

انتظامی استان بوشهر در تشریح این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۴۰ دقیقه  بامداد روز جاری در پی وقوع قتل با اسلحه در یکی از خیابان‌های شهر گناوه، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که مشخص شد مردی ۲۳ ساله به علت اختلافات خانوادگی با همسر، برادر و  مادر همسر خود، آنها را با یک قبضه کلت کمری مورد شلیک گلوله قرار داده است.

سردار حیدر سوسنی تصریح کرد: سرانجام با بررسی‌های میدانی پلیس، مشخص شد مضروبان این حادثه همگی به بیمارستان منتقل شدند و در آنجا  کارشناسان اورژانس مرگ همسر ۱۶ ساله و مادر ۵۱ ساله  او را تایید کردند . همچنین برادر همسر شخص ضارب نیز مجروح شده و تحت درمان است.

این مقام ارشد انتظامی استان بوشهر گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، طرح مهار در راستای دستگیری قاتل مورد نظر در سطح شهرستان گناوه و دیلم اجرا و قاتل متواری که  قصد خروج از استان را داشت، طی یک درگیری و تیراندازی به سمت ماموران انتظامی در ایستگاه «بی بی حکیمه» شهرستان دیلم، مجروح و به علت شدت جراحات کشته شد.

سوسنی بیان کرد: قاتل با همسر و خانواده او اختلافات خانوادگی داشته است که در روز حادثه نیز به همین دلیل، با آنها درگیر شده و  با شلیک اسلحه آنان را به قتل رسانده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید