دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ فردا ۱۵ فروردین در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

اعلام ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار

به گزارش سلام نو به نقل از  اقتصادنیوز، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های هودار و پرسپولیس در ورزشگاه هوادر به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب ۴۹ امتیاز از ۲۳ بازی در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفته است. در طرفی دیگر، شاگردان عنایتی با کسب ۲۷ امتیاز از ۲۳ بازی در جایگاه یازدهم جدول لیگ برتر جای گرفته اند.

 دیدار هوادار و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار می‌شود

 دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ فردا در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

در شرایطی که سازمان لیگ طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز حضور هواداران را به میزان ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌ها به شرط فراهم بودن شرایط بلیت فروشی ورزشگاه‌ها و تزریق دو دوز واکسن طرفداران، صادر کرده اما دیدار فردا دو تیم با نظر شورای تامین استان تهران بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

این در شرایطی است که با توجه به گنجایش ۶ هزار نفری ورزشگاه دستگردی و بلیت فروشی برای ۳۰ درصد ظرفیت این استادیوم، در صورتی که این بازی با حضور تماشاگران هم برگزار می‌شد، تنها ۱۰ درصد ظرفیت یعنی ۲۰۰ هوادار پرسپولیس می توانستند مجوز ورود به استادیوم را کسب کنند.

پرسپولیس با تغییرات هجومی مقابل تیم عنایتی

یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با چهره ای کاملا هجومی به مصاف هوادار بفرستد.

پرسپولیس نخستین بازی ۱۴۰۱ خود را مقابل تیم امید برگزار کرد و در این بازی احمد گوهری در درون دروازه بود که دو گل خورد و یک پنالتی گرفت و سپس حامد لک وارد زمین شد و او هم یک گل دریافت کرد و با نتیجه سه بر یک در این دیدار دوستانه شکست خورد.

تیم پرسپولیس در بازی با هوادار نیاز مبرم به پیروزی دارد و در همین راستا احتمال حضور مهدی عبدی در ترکیب اصلی پرسپولیس وجود دارد. او در دربی مصدوم بود و به همین علت گل محمدی تنها در دقایق پایانی عبدی را راهی میدان کرد. از دیگر تغییرات پرسپولیس میتوان به حضور یکی دو بازیکن تازه در خط دفاعی اشاره کرد اما در درون دروازه احتمالاً گل محمدی بار دیگر از گوهری استفاده خواهد کرد.

ترکیب خط میانی پرسپولیس هم تقریبا معلوم است و تنها یحیی باید از میان هافبک های دفاعی تیمش یکی را نیمکت نشین کند اما در کل ترکیب پرسپولیس هجومی تر می شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار:

احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری، شرزود تمیروف، مهدی عبدی

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید