قیمت بنزین در سلیمانیه توسط دولت محلی کنترل نشده و افزایش آن مشکلاتی را برای شهروندان اقلیم کردستان عراق به وجود آورده است.

اعتراض رانندگان تاکسی سلیمانیه به افزایش قیمت بنزین

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از شفق نیوز نوشت: منابع عراقی اعلام کردند که شماری از رانندگان تاکسی در سلیمانیه عراق امروز در اعتراض به افزایش قیمت بنزین در مقابل ساختمان استانداری سلیمانیه عراق تجمع کردند.

شفق نیوز اعلام کرد: قیمت بنزین در سلیمانیه توسط دولت محلی کنترل نشده و افزایش آن مشکلاتی را برای شهروندان اقلیم کردستان عراق به وجود آورده است. قیمت بنزین در اقلیم کردستان عراق افزایش یافته و هر لیتر آن بیش از هزار دینار فروخته می شود.

خبرنگار شفق نیوز عراق گزارش داد: قیمت بنزین معمولی در سلیمانیه در هر لیتر هزار دینار، بنزین با عدد اکتان بالاتر (بهبود یافته) ۱۱۰۰ دینار و قیمت بنزین سوپر ۱۱۷۵ دینار است. در پی افزایش مداوم قیمت بنزین، شماری از شهروندان عراقی در سلیمانیه، رابرین و گرمیان در اعتراض به آن تجمع کردند. معترضان خواستار حل مشکل افزایش قیمت سوخت و کاهش قیمت آن به ۵۰۰ دینار در هر لیتر همانند سایر استان های عراق شدند و تاکید کردند که تظاهراتشان تا تحقق خواسته شان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید