جانشین فرمانده انتظامی فارس از اجرای عملیات مأموران پلیس آگاهی و دستگیری فردی که با تأسیس شرکتی در شیراز مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. 

دستگیری کلاهبردار ۱۳ میلیاردی در شیراز

به گزارش سلام نو، سردار یوسف ملک‌زاده گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فارس مبنی بر اینکه فردی با تأسیس شرکتی در شیراز ضمن دریافت طلا به عنوان ضمانت اقدام به پرداخت وام و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات میدانی و بررسی اظهارات شکات مشخص شد آنها پس از باز پرداخت وام برای دریافت وجه ضمان به شرکت مربوطه مراجعه که مسئول شرکت با ترفند های مختلف آن را به تعویق انداخته و از عودت طلاهای دریافتی نیز خودداری می‌کرده است.

ملک‌زاده با بیان اینکه ضمن انجام اقدامات فنی، علمی و پلیسی یک متهم در این خصوص شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد، گفت: در بازجویی‌های انجام شده متهم به جرم خود اقرار و مشخص شد در یک شرکت دیگر نیز مشغول به انجام فعالیت بزهکارانه خود است که با اخذ دستور قضایی شرکت‌های مربوطه پلمب شدند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ  ۱۳ میلیارد ریال از ۱۷ مالباخته در این خصوص کلاهبرداری شده است، خاطر نشان کرد: فرد کلاهبردار پس از سیر مراحل قانونی از طریق مرجع قضائی روانه زندان شد.

ملک زاده هشدار داد: شهروندان برای دریافت وام و تسهیلات باید از طریق بانک‌ها و موسسات معتبر مالی که زیر نظر بانک مرکزی هستند اقدام کنند تا در دام کلاهبرداران شرکت‌های جعلی گرفتار نشوند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید