مرتضی ملکی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت در قرچک دستگیر شد.

دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در قرچک

به گزارش سلام نو به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران سرهنگ مرتضی ملکی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان قرچک ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان به هدایت و فرماندهی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و انجام گشت زنی‌های نامحسوس ، هویت سارق و مخفیگاهش را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: متهم با مشاهده خودروی گشت پلیس، مبادرت به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد .

وی با اشاره به این که متهم ساکن تهران بوده و شهرستان قرچک را به عنوان پاتوق انجام سرقت انتخاب کرده است افزود: با بازرسی  مخفیگاه متهم در شهرستان قرچک، مقادیری اموال مسروقه و مواد مخدر کشف شد و در مواجهه با ادله پلیس، به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت از خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی اعتراف کرد.

سرهنگ ملکی اظهار داشت: متهم اموال مسروقه را با مبالغ ناچیزی به یک مالخر می‌فروخت که شناسایی و دستگیری مالخر نیز در دستور کار قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ازشهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند .

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید