توصیه شده است که شهروندان حتی‌المقدور در خانه بمانند، از تردد غیرضروری پرهیز کنند، اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت‌بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنند.

آتش‌نشانی شیراز نسبت به وزش باد شدید هشدار داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز طی اطلاعیه‌ای با توجه به احتمال وزش باد شدید در روزهای پنج‌شنبه ۴ فروردین تا شنبه ۶ فروردین ماه با توجه به گزارشات سازمان هواشناسی ضمن هشدار، مجموعه‌ای از توصیه‌های عمومی را برای آگاهی شهروندان و مسافرین نوروزی و رعایت نکات ایمنی و آمادگی در برابر حوادث احتمالی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، توصیه شده است که شهروندان حتی‌المقدور در خانه بمانند، از تردد غیرضروری پرهیز کنند، اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنند.

برخی دیگر از توصیه‌های عمومی اعلام شده در این اطلاعیه عبارت است از؛ عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی.

بر اساس این گزارش توصیه‌های ارائه‌شده به شهروندانی که در معابر و فضای باز هستند نیز عبارت است از پرهیز از دویدن و فرار ضمن حفظ خونسردی، دوری از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی، کابل‌های برق و عدم توقف در این مکان‌ها.

همچنین در این اطلاعیه به مسافران نوروزی توصیه شده است که از نصب چادر در مجاورت درخت‌ها، ساختمانهای در حال ساخت، تیرهای برق، داربست خودداری کنند و صرفا در محل‌های مجاز نصب چادر نسبت به نصب چادر اقدام شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید