۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 55344029

به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، بنادر غرب استان به علت پیش‌بینی وزش شدید باد به مدت ۳ روز تعطیل خواهند بود.

تعطیلی سه روزه بنادر غرب هرمزگان

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم از بندرعباس، اسماعیل مکی زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد تردد قابل توجه مسافران از طریق بنادر غربی استان هستیم. 

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی انجام شده از سوی سازمان هواشناسی احتمالا در روزهای آینده شاهد وزش شدید باد در این مناطق باشیم. 

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بر همین مبنا بنادر غرب هرمزگان به منظور حفظ سلامت عمومی هم وطنان عزیز از روز شنبه ششم فروردین تا هشتم فروردین ماه تعطیل و رفت و آمد شناورها ممنوع خواهد بود. 

وی تصریح کرد: مسافران و گردشگران سفرهای دریایی ضمن رعایت نکات ایمنی سفرهای دریایی، به منظور جلوگیری و آسودگی از هرگونه سانحه دریایی از نشستن و چادر زدن در جزایر خالی از سکنه (شیدور، هندروابی، فارور) خودداری کنند. 

مکی زاده گفت: ساکنان و بومیان جزایر غرب استان سریع‌تر نسبت به تامین مواد غذایی و مایحتاج عمومی خود اقدام کرده و نسبت به خروج بیمارانشان از جزایر نیز برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: با بررسی الگوهای هواشناسی این تندباد با سرعت حدود ۵۰ کیلومتر بر ساعت سواحل و بنادر غرب استان از خلیج تبن، مقام، آفتاب، چارک، حسینه، بندر لنگه و جزایر غرب استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید