شاخص کل فرابورس هم با ۹ واحد کاهش، در رقم ۱۸ هزار و ۱۲۹ واحد ایستاد. در این بازار ۱۵۸ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

گزارش بورس ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / افزایش ۲ هزار و ۴۹۲ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، درحالی که شاخص کل بورس طی معاملات امروز برای صعود خیز برداشته بود، در دقایق پایانی روندی نزولی به خود گرفت و از صعود بیشتر بازماند.

شاخص کل بورس در معاملات امروز به ۲۴۹۲ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۲۲۱ واحد افزایش یافت و رقم ۳۴۰ هزار و ۱۷۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۱۹ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو، بانک ملت، پتروشیمی نوری و سایپا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۹ واحد کاهش، در رقم ۱۸ هزار و ۱۲۹ واحد ایستاد. در این بازار ۱۵۸ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، تجلی توسعه معادن و فلزات و توسعه سامانه نرم افزاری نگین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل تولید نیروی برق دماوند، پلیمر آریا ساسول و بیمه سامان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید