۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 55342228

پرونده پس از طی مراحل رسیدگی در دادگاه کیفری ۱ خوی منجر به صدور حکم قصاص نفس محکوم علیه با هویت م - ت گردید و با تایید دادنامه در دیوان عالی کشور و صدور اذن قصاص شرایط اجرای حکم قصاص محیا گردیده بود.

قاتل جوان از چوبه‌دار نجات یافت

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از سازش بیست و پنجمین پرونده قتل عمد در آذربایجان‌غربی خبر داد.

و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی از سازش بیست و پنجمین پرونده قتل عمد در آذربایجان‌غربی خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان خوی، فی مابین قاتل و مقتول و چند تن دیگر که به دلیل اختلافات قبلی صورت گرفت، منجر به جراحت طرفین و قتل مرحوم ه-ص گردید.

وی افزود: پرونده پس از طی مراحل رسیدگی در دادگاه کیفری ۱ خوی منجر به صدور حکم قصاص نفس محکوم علیه با هویت م - ت گردید و با تایید دادنامه در دیوان عالی کشور و صدور اذن قصاص شرایط اجرای حکم قصاص محیا گردیده بود.

عتباتی ادامه داد: با ورود دادستانی خوی و تلاشهای موثر در جهت برقراری صلح و سازش و با میانجی‌گری و وساطت دادستان، به یمن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم(عج) اولیای دم با عمل به سنت حسنه الهی از خون دلبند خود گذشتند تا خانواده‌ای دیگر داغدار نشود و با اعلام رضایت یک روز قبل از اجرای حکم، حیاتی دوباره به محکوم علیه که جوانی ۳۳ ساله بود دادند و فرصت دوباره زندگی را به او بخشیدند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید