۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
کد خبر: 55341750

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به جزئیات قرارداد رحمتی با آلومینیوم اراک گفت: ۳ نفر همراه رحمتی به کادر فنی آلومینیوم ملحق می‌شوند.

جزئیات قرارداد رحمتی با آلومینیوم

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، محمد رجائیان با اشاره به قرارداد تیم فوتبال آلومینیوم اراک با "سیدمهدی رحمتی" اظهار داشت: جا دارد از تمام تلاش و زحمات "رسول خطیبی" در تیم فوتبال آلومینیوم اراک قدردانی کنیم، البته در چند بازی آخر نتایج خوبی گرفته نشد که نظر هیئت مدیره و خود سرمربی تیم به سمت جدایی توافقی بود و باشگاه شرایط جدیدی را برا ادامه فصل دنبال کند.

وی افزود: قرارداد خطیبی در دوران حضور بنده در باشگاه نبوده اما در مجموع یک قرارداد برای این فصل و یک قرارداد برای فصل آینده به مبلغ 9 میلیارد با باشگاه وجود داشت که درباره دستمزد سال آینده خطیبی با باشگاه‌ توافق صورت گرفته و دستمزد این فصل وی نیز تمام پرداخت می‌شود.

رجائیان بیان کرد: به هرحال خطیبی زحمات زیادی برای آلومینیوم کشیده هرچند در فصل قبل و جدایی وی مردم اراک خاطره خوبی نداشتند ولی در فصل نخست بازی‌های خوبی از تیم دیدیم اما در بازی‌های اخیر به هردلیلی شاهد باخت و نتایج ضعیف تیم بودیم که جایگاه تیم را متزلزل کرده است.

قرارداد رحمتی مشروط و پرداخت هم پلکانی است

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با گزینه‌های سرمربی‌گری آلومینیوم اراک گفت: 3 گزینه به عنوان گزینه‌های جایگزین خطیبی مطرح شد که با 2 گزینه یعنی "پورموسوی" و "مرفاوی" بیرون باشگاه مذاکراتی صورت گرفت و "رحمتی" نیز همانطور که شاهد بودید امروز با حضور در باشگاه با هیئت مدیره تیم توافق کرد.

وی ادامه داد: دستمزد رحمتی بسیار کمتر از قرارداد خطیبی به صورت پلکانی و با یک مبلغ معقول تنظیم شده که البته شرایطی هم دارد، به طوری که هرچند توافق ما برای فصل بعد و 8 بازی پیش‌رو است اما شرط گذاشته شد تا یا در بازی با پرسپولیس در جام حذفی پیروز شده و به فینال برویم یا تیم در پایان لیگ برتر جزود9 تیم بالای جدول و دارای رتبه تک رقمی باشد که درصورت حصول یکی از این دو شرط قرارداد فصل آتی به قوت خود باقی می‌ماند.

رجائیان عنوان کرد: درخصوص دستمزد هم برمبنای همین رتبه و جایگاه تیم در جدول لیگ برتر خواهد بود و پرداخت باشگاه براین اساس به رحمتی به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم اراک به صورت پلکانی انجام می‌شود.

نوازی، نامداری و فاضلی به کادرفنی آلومینیوم اضافه می‌شوند

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به جدایی دو مربی از کادر فنی گفت: به هرحال هرسرمربی که می‌آید عموما کادر فنی همراه خود را خواهد آورد این دو مربی در جمع کادر فنی بودند که با فسخ قرارداد از تیم جدا شدند.

وی بیان کرد: "محمد نوازی"، "وحید فاضلی" و "اشکا نامداری" 3 نفری هستند که همراه با سید مهدی رحمتی به نیمکت تیم آلومینیوم به عنوان اعضای جدید کادر فنی این تیم افزوده خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید