مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم علیرضا غفاری، مجری و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون صبح امروز یکشنبه ۲۲ اسفندماه برگزار شد.

علیرضا غفاری در منزل ابدی آرام گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، امروز صبح امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) پیکر مرحوم علیرضا غفاری مجری و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون از مقابل خانه هنرمندان تشییع و در بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد.

در این مراسم مجید رجبی معمار (مدیرعامل خانه هنرمندان ایران) ردباره این هنرمند گفت: مرحوم غفاری در زمره مجریان طراز اول تلویزیون و رادیو بودند. وقتی که ما فقط یک شبکه داشتیم مردم با صدای ایشان آشنا بودند؛ ضمن آنکه از قلم توانایی نیز برخوردار بود.

در ادامه همچنین، پیام تسلیت محمدباقر قالیباف (رییس مجلس شورای اسلامی) قرائت شد.

ایرج راد نیز در این مراسم گفت: او وقتی در خانه هنرمندان ایران حضور پیدا می‌کرد یک جوش و خروش و یک عشق و امید و نگاه تازه‌ای در اینجا موج می‌زد. علیرضا غفاری عزیز همانطور که همه شما می‌دانید در عرصه‌های مختلف خدمتگزار فرهنگ و هنر بود.

در این مراسم مجید رجبی معمار (مدیرعامل خانه هنرمندان)، ایرج راد (رییس هیات مدیره خانه تئاتر)، هوشنگ توکلی، احمد نجفی، محمد حاتمی، جمعی از مدیران صداوسیما حضور داشتند.

علیرضا غفاری، مجری و گوینده رادیو و تلویزیون پنجشنبه (۱۹ اسفند ماه) بر اثر سکته قلبی درگذشت.

این گوینده و مجری متولد سال ۱۳۳۴ و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی ارشد بود. علیرضا غفاری سال‌ها برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کرد و مدیر روابط عمومی نهادهای مختلفی بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید