در معاملات پایان هفته، بازار طلا و سکه به دنبال کاهش اندک اونس جهانی و رکود بازار ارز، تغییرات قیمتی چندانی را تجربه نکرد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، بازار طلا و سکه طی هفته‌های گذشته نوسانات بسیاری را تجربه کرد. گاهی همپای اونس جهانی افزایش می‌یافت و گاهی با اخبار مثبت برجامی و ریزش دلار، روند نزولی را در پیش می‌گرفت. 

امروز انس جهانی نسبت به معاملات دیروز روند با ثباتی را داشت و قیمت آن در این ساعت از معاملات برابر با یک هزار و ۹۹۶ دلار است که نسبت به دیروز افزایش کم تر از دو دلاری را نشان می دهد. همچنین دلار امروز نیز روند با ثباتی را تجربه کرد و نوسان اندک ۱۰۰ تومانی را ثبت کرد. در نتیجه چنین شرایطی بازار طلا و سکه نیز عملاً نسبت به روز گذشته تغییر چندانی را ثبت نکردند و عملاً تغییر خاصی در بازار امروز شاهد نبودیم.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، هر سکه امامی در قیمت ۱۲میلیون و ۲۱۰هزارتومان معامله می‌شود. روز گذشته سکه امامی ۱۲میلیون و ٢٠٠هزار تومان قیمت خورده بود که حاکی از ثبات قیمتی است.

همچنین نیم سکه، ۷میلیون و ۱۵هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته کاهش حدود ۱۵ هزار تومانی را نشان می دهد. چهارشنبه این سکه با قیمت ٧میلیون و ٣٠هزار تومان معامله شد.

ربع سکه نیز در آخرین روز هفته با قیمت ۴میلیون و ۴۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۱۰هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد. همچنین هر سکه یک گرمی، ۲میلیون و ۳۹۸هزارتومان قیمت خورده است. سکه یک گرمی روز گذشته با قیمت ۲میلیون و ۴٠٠هزار تومان معامله می‌شد.

قیمت طلای ۲۴ عیار نیز در این ساعت برابر با یک میلیون و ۶۲۳ هزار تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این بین حباب انواع سکه نسبت به صبح اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب هر سکه امامی، ۹۵هزارتومان، نیم سکه۹۵۶هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۸۰هزارتومان و سکه یک گرمی، ۹۰۴هزارتومان حباب دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید