عملیات اجرای چهار کیلومتر از محور میاندوآب به بوکان با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ۴ کیلومتر از محور میاندوآب به بوکان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در این مراسم استاندار آذربایجان غربی با اشاره ۸۹به اهمیت و نقش راه ها در امر توسعه  گفت: یکی از محورهای توسعه در هر منطقه راه و محورهای مواصلاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

عملیات اجرایی ۴ کیلومتر از محور میاندوآب به بوکان آغاز شد

محمد صادق معتمدیان ادامه داد: محور میاندوآب به بوکان به دلیل اتصال به حوزه خلیج فارس و کشورهای قفقاز جنوبی دارای اهمیت خاصی بوده و اتمام آن نیازمند همت منطقه‌ای است.
وی از راه به عنوان محور توسعه اقتصادی یاد کرد و گفت: به دلیل اهمیت این محور مواصلاتی در توسعه منطقه باید در آینده نزدیک در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.
 استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: این محور ۵۰ کیلومتر طول دارد که ۳۳ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده و چهار کیلومتر آن که امروز کار اجرایی آن آغاز شد نیز تا اردیبهشت سال آینده افتتاح خواهد شد. 

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در محور میاندوآب به بوکان سالانه تعداد زیادی به دلیل حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند لذا ضروری است که این بزرگراه هر چه سریعتر به اتمام برسد.

انور حبیب زاده افزود: از مسوولان اجرایی استان انتظار می رود این محور مواصلاتی را که به کربلای معلا نیز متصل خواهد شد در سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار دهند.

استاندار آذربایجان غربی به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در سفری یک روزه به بوکان سفر کرده است. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید