۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 55339213

مرتضی اثمری کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این استان هفته ای همراه با ناپایداری جوی و کاهش دمای هوا در پیش دارد که این ناپایداری از امروز (جمعه) آغاز شده است.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری افزود: امروز سامانه ناپایدار جوی در این استان تقویت می‌شود که پیامد آن وزش شدید باد در اغلب نقاط و در نواحی شرقی توام با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و بروز خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین امروز شاهد رگبار پراکنده باران در نیمه شمالی خراسان رضوی از جمله مشهد خواهیم بود و در اواخر امشب احتمال بارش برف در ارتفاعات شمالی استان نیز وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا بطور موقت از میزان ناپایداری هوا در اغلب نقاط استان کاسته می شود اما از روز یکشنبه هفته آینده تا اواخر هفته این استان بطور متناوب تحت تاثیر شرایط ناپایدار، افزایش وزش باد و ابرناکی و بارندگی متناوب خواهد بود.

وی افزود: هفته آینده شاهد کاهش نسبی دمای هوا بطور میانگین تا پنج درجه سلسیوس در اغلب نقاط استان خواهیم بود.

اثمری ادامه داد: سرخس با ۲۷ درجه و کوهسرخ با چهار درجه سلسیوس به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند، بیشینه دمای هوا در مشهد نیز طی این مدت به ۲۱ درجه و کمینه دمای آن به ۱۱ درجه سلسیوس رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید