در ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۱۷۲ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مثبت شد.

۱۷۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز سه‌شنبه نهم اسفند تا امروز ۱۱ اسفند تعداد ۶۰۵ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند و ۱۰۵ نفر هم در مراکز درمانی بستری شدند.

هم اکنون نیز یک هزار و هشت بیمار مبتلا به کرونادر مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۱۸۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۱۷ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۳ نفر بوده که ۱۳ نفر مبتلای قطعی و ۱۰ نفر مبتلای مشکوک بودند.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۶۵۸ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند که از این تعداد ۴۷۸ هزار و ۱۱۴ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۷ هزار و ۸۹۴ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست داده اند که ۱۱ هزار و ۳۸۴ نفر فوتی قطعی و ۶ هزار و ۵۱۰ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۳۴ هزار و ۹۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید