قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۸۶۸ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۳۸۷ تومان افزایش یافت.

قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی دولتی ۹ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری ‌آنلاین، امروز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ و تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت دلار در بازار آزاد در حدود قیمت ۲۵ هزار و ۹۸۰ تومان معامله شد. دلار چند روزی است که در محدوده قیمتی ۲۶ هزار تومان - کمی بالاتر و اندکی پایین تر- معامله می‌شود.امروز هم تا این لحظه اوضاع به همین صورت بوده است. حال باید دید آیا دلار قیمت خود را در کانال ۲۵ هزار تومان تثبیت می کند یا مجددا به کانال ۲۶ هزار تومان باز می گردد؟

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۴۷۰ تومان و ۲۴ هزار و ۷۱۶ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۹۰ تومان افزایش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۸۶۸ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۳۸۷ تومان افزایش یافت.

 امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۴۲۰ تومان و ۲۴ هزار و ۶۶۵ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۱۵۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۴۲۶ تومان اعلام شد.که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار و یورو افزایش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۵۹۵ تومان و نرخ یورو ۲۷ هزار و  ۴۲۱ تومان اعلام شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید