صادق گفت پس از تماشای ویدئویی از مردی در طبیعت که سنگ‌ها را روی هم چیده بود مجذوب هنر حفظ تعادل شد.

ثبت رکورد جدید در کتاب گینس؛ نگه داشتن ۱۸ تخم مرغ روی پشت دست! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک جوان عراقی با حفظ تعادل ۱۸ تخم مرغ روی پشت دست خود رکوردی جدید را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرد.

بنا به گزارش UPI، «ابراهیم صادق»، این رکورد را در ناصریه عراق به نام خود ثبت و موفق شد ضمن شکستن رکورد قبلی «جک هریس»، انگلیسی که در ماه می ۲۰۲۰ رقم خورده بود، این رکورد جدید را به نام خود ثبت نماید.

صادق گفت پس از تماشای ویدئویی از مردی در طبیعت که سنگ‌ها را روی هم چیده بود مجذوب هنر حفظ تعادل شد. صادق در این باره گفت: "تماشای آن ویدئو شگفت انگیز بود. من شروع به تمرین برای حفظ تعادل چیزهایی کردم که در اطرافم وجود داشت و متوجه شدم واقعا در این کار استعداد و مهارت دارم. پس از مدتی حتی از افرادی که ویدئوی آن‌ها را دنبال می‌کردم در ایجاد تعادل خبره‌تر شدم و این کار را سریع‌تر انجام می‌دادم."

بنا به گفته صادق او چهار روز در هفته برای رکوردشکنی خود تمرین می‌کرد تا آماده شود. او افزود: "شما باید در هنگام تلاش برای چنین رکوردی تمرکز بالایی داشته باشید که دستیابی به آن دشوار است. طبق قوانین گینس صادق باید در مدت ۵ ثانیه تمام تخم‌ها را بدون افتادن در جای خود نگه دارد."

او در پایان گفت: "من نمی‌توانم به راحتی راز هنر تعادل را توصیف کنم، اما آنچه می‌توانم بگویم این است که این هنر به صبر، تمرکز و آرامش زیادی نیاز دارد."

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید