این مجموعه شامل ۳۳ آکواریوم پنج تا ۱۰ متری است و به صورت دنیای ۳۵ متری زیرآب ، حجم هزار و ۸۰ مترمکعب آب را در خود جای می دهد.

با اولین و بزرگ‌ترین آکواریوم کشور بیشتر آشنا شوید

به گزارش سلام نو، این مجموعه که به عنوان اولین و بزرگترین آکواریوم کشور شناخته می­شود در زمینی با مساحت بیش از ۳۵۰۰ مترمربع احداث شده و شامل یک تونل آکواریوم (دنیای زیر آب) به طول ۳۰ متر و تعداد ۳۰ عدد آکواریوم­های ۵ الی ۱۰ متری، آکواریوم‌­های لمسی و سیلندر آکواریوم­های بزرگ، چندین مرکز قرنطینه و آزمایشگاه، فروشگاه هدایا و... می­باشد. گونه­ های دریایی مختلف آب شور و آب شیرین از نقاط مختلف دنیا در این مجموعه جمع­آوری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

آکواریوم انزلی ، بزرگترین آکواریوم ایران با تونل آبی ۴۰ متری

بزرگترین تونل آکواریوم ایران در بوستان جنگلی ناژوان شهر اصفهان واقع است. تونل آکواریوم ناژوان به عنوان اولین و بزرگترین تونل آکواریوم کشور به صورت مشارکتی با سرمایه گذار خارجی در مساحتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در ارتفاع منهای ۶ متر زیرزمین احداث شده است.

فنتستیک، بزرگ‌ترین آکواریوم ایران در بندر انزلی

این مجموعه شامل ۳۳ آکواریوم پنج تا ۱۰ متری است و به صورت دنیای ۳۵ متری زیرآب ، حجم هزار و ۸۰ مترمکعب آب را در خود جای می دهد و شهروندان می توانند در کنار و بالای سر خود زیباترین و کم یاب ترین گونه های دریایی را ببینند و بودن در فضای اقیانوس را تجربه کنند.
در این تونل آکواریوم از پنج اقیانوس دنیا گونه های مختلف آبزیان، ماهیان آب های شور و شیرین ، ستاره دریایی و ... به نمایش گذاشته می شوند. لازم به یادآوری است که برای تهیه بلیط این مجموعه می توانید از طریق وبسایت آکواریوم اصفهان اقدام نمایید.

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید