مدیرعامل باشگاه استقلال در صحبت هایش اعلام کرد از سرمربی مورد اعتمادش خواسته تا پایان فصل ۷۵ امتیاز به دست بیاورد.

آجرلو خطاب مجیدی؛ فرهاد توان انجام خواسته مدیرعامل را دارد؟
به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، مصطفی آجرلو در همایش هم اندیشی پیشکسوتان استقلال در رابطه با موضوع خصوصی سازی باشگاه، در حمایت از کادرفنی تیم استقلال و تقدیر از عملکرد این تیم تا اینجای لیگ برتر (که در پایان هفته نوزدهم با ۴۷ امتیاز بدون شکست و با کمترین گل خورده در صدر جدول ایستاده) گفت: «توقعم از فرهاد مجیدی این است که بتواند فصل را با ۷۵ امتیاز به پایان برساند».

این در حالی است که استقلال تا اینجا ۴۷ امتیاز کسب کرده و ۱۱ مسابقه دیگر پیش رو دارد. یازده بازی سه امتیازی که مجموع امتیازات باقیمانده تا پایان فصل را ۳۳ امتیاز برای همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر مشخص می کند.

با توجه به امتیاز فعلی استقلال این تیم از ۱۱ بازی آینده خود باید ۲۸ امتیاز کسب کند تا بتواند به امتیاز مورد نظر مدیرعامل باشگاه و آنچه از فرهاد مجیدی توقع دارد برسد. یعنی حداقل ۹ بازی را با برد پشت سر گذاشته و یک  تساوی هم به دست بیاورد تا با ۲۸ امتیاز به امتیاز ۷۵ برسد. امری بسیار سخت و شاید غیرممکن! این در حالی است که در فصول گذشته لیگ برتر بیشترین امتیاز کسب شده از سوی یک تیم ۶۷ امتیاز بوده.

اما این که استقلال بتواند از ۱۱ بازی پیش رو ۹ بازی را ببرد و یک بازی را فقط مساوی کند، با احتمال یک باخت در این مسیر، کار بسیار دشواری خواهد بود. آنهم برای تیمی که قریب ۱۰ سال است در لیگ برتر نتوانسته قهرمان شود و حالا یک مرتبه پس از این سال‌ها به دنبال رکوردشکنی امتیازی در فصل جاری لیگ برتر باشد. اقدامی شبیه به وزنه برداری که سالهاست مدال نگرفته و دو حرکت ابتدایی خودش را هم خطا زده و حالا برای حرکت سوم وزنه خیلی سنگین تری را برای رکوردزنی انتخاب می کند.

اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال با چه استدلال و منطقی چنین خواسته ای را مطرح کرده قطعاً باید مهم باشد. ضمن اینکه استقلال از این پس مدافعان اصلی خودش را هم به دلیل سرباز شدن در اختیار ندارد و عارف آقاسی را نیز در نیم فصل به باشگاه فولاد منتقل کرد. از طرفی تکلیف وریا غفوری کاپیتان این تیم هم هنوز به طور دقیق مشخص نشده است. شاید این توقع، در شرایط بد فعلی ایجاد شده برای کادر فنی استقلال بار روانی و فشار روحی بیشتری را روی فرهاد مجیدی ایجاد کند. مربی ای که به همین دلیل در نشست خبری بعد از بازی برابر فجر حاضر نشد.

ناگفته نماند؛ مسابقات دشوار تیم استقلال با تیم‌های بالانشین مانند گل گهر سیرجان، مس رفسنجان، پرسپولیس، سپاهان و آلومینیوم اراک هنوز باقی مانده و این تیم در هفته پایانی باید با نفت مسجدسلیمانی بازی کند که سرمربی اش محمود فکری است و انگیزه های شخصی خودش را برای متوقف کردن استقلال مجیدی دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید