جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۷ نفر از اعضای باند یک شرکت هرمی در شهرک ولیعصر تهران خبر داد و از اعتماد برخی جوانان به این پروژه‌ها حرف زد.

باز هم کلاهبرداری هرمی؛ دستگیری ۷ کلاهبردار

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: علی رغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه شرکت‌های هرمی، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

او در ادامه گفت: درپی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تبلیغات گسترده یک شرکت هرمی در زمینه‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در شهرک ولیعصر (عج)، بررسی موضوع در دستور کار کلانتری این محل قرار گرفت.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ماموران عملیات کلانتری شهرک ولیعصر (عج) با انجام اقدامات فنی و تحقیقات نامحسوس، محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را در یک باب منزل مسکونی شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی قضائی ۷ متهم این پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی هچنین از کشف ۶۰ جلد کتاب و جزوات آموزشی و ۱۵ حلقه لوح فشرده در بازرسی از محل دستگیری متهمان خبر داد و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اقدامات مقابله‌ای پلیس با شرکت‌های هرمی بیان داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید