نخست وزیر ایتالیا عنوان با تهدید روسیه گفت: دولت ایتالیا به شدت حمله روسیه به اوکراین را محکوم می کند. ایتالیا در این موقعیت حساس در کنار ملت و دولت اوکراین است.

ایتالیا هم روسیه را تهدید کرد: «سریع» و «بدون قید و شرط» از اوکراین خارج شوید

«ماریو دراگی» نخست وزیر ایتالیا از رئیس جمهوری روسیه خواست «سریع» و «بدون قید و شرط» نیروهای خود را از اوکراین بازگرداند.

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دراگی در نشست شورای وزیران کشورش گفت: ایتالیا، اتحادیه اروپا و همه متحدانش از رئیس جمهوری روسیه می خواهند تا به ریختن خون پایان داده و بی هیچ قید و شرط نیروهای نظامی خود را از مرزهای اوکراین که جامعه جهانی آن را به رسمیت می شناسد، خارج کند.

وی صبح امروز در بیانیه ای مدعی شد که اتحادیه اروپا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در حال همکاری برای دادن پاسخی «سریع و قاطع» به اقدام «غیرموجه و توجیه‌ناپذیر» روسیه هستند.

نخست وزیر ایتالیا عنوان کرد: دولت ایتالیا به شدت حمله روسیه به اوکراین را محکوم می کند. ایتالیا در این موقعیت حساس در کنار ملت و دولت اوکراین است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دوشنبه ۲۱ فوریه/۲ اسفندماه با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو اعلام کرد که کشورش استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت می‌شناسد و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.

پوتین بامداد امروز (پنجشنبه) در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از اقدام نظامی در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید