تماشای آب‌های نیلگون و موجودات دریایی نفیس خلیج فارس از ویژگی‌های خاص این منطقه هستند. این قایق‌ها در اسکله تفریحی مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را نیز فراهم کرده اند.

تجربه‌ای متفاوت در قایق‌های کف شیشه‌ای کیش

به گزارش سلام نو، یکی از تجربه‌های ناب و متفاوت در جزیره زیبای کیش، گردش با قایق های کف شیشه ای است. این قایق ها، همان طور که از اسمشان پیداست، کفشان شیشه ای تعبیه شده است که به راحتی بتوان دریا را دید. یعنی وقتی در این قایق هستید، می توانید کف دریا، اعماق آن و جانوارن موجود در آن را مشاهده کنید. تماشای آبهای زلال خلیج فارس و موجودات دریایی منحصر بفرد آن لحظه ای خاطره انگیز برای شما خواهد بود.

قایق کف شیشه ای کیش :: آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز

آب‌های خلیج فارس بی نهایت زلال و شفاف بوده و محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهای تزئینی و خوراکی، توتیاها، خرچنگ ها، ستاره دریایی و ... است.
این فرصتی استثنایی برای دیدن دنیای زیر آب  است که با بهره از این قایق ها، می توان آن را تجربه کرد. این قایق ها مسافتی را طی می کنند تا به منطقه‌ای که ماهی و مرجان ها زیادترند ، برسند. طی عبور از نواحی مختلف ساحل، شما می توانید مرجان ها و سایر موجودات دریایی کف دریا را ببینید. البته قابل ذکر است که امکان گشت در این خلیج زیبا و تماشای زیباییهای آن از طریق کشتیهای آکواریوم نیز فراهم است.

قایق های کف شیشه ای جزیره کیش

اگر علاقه مند دیدن ماهی ها هستید، یا علاقه مند به دیدن پدیده های بی نظیر طبیعت، حتما از گردش با این قایق ها لذت خواهید برد. این گردش برای کودکان هم می تواند تجربه ای به یاد ماندنی باشد.

شایان ذکر است که بلیط این قایق ها برای گشت یک ساعته ۲۵۰۰۰ تومان و برای گشت بیست دقیقه ای ده هزار تومان در اکثر نقاط جزیره بفروش میرسد.

این قایق‌ها در اسکله تفریحی مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دریایی شبانه را نیز فراهم کرده اند. باورتان نمی شود؟ امتحان کنید.

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید