در ادامه رقابت‌های پاراتیروکمان قهرمانی جهان در امارات، تیم کامپوند مردان کشورمان موفق به راهیابی به فینال قهرمانی جهان شد.

تیم کامپوند مردان به فینال قهرمانی جهان راه یافت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در دومین روز از رقابت‌های پاراتیروکمان قهرمانی جهان که در امارات در حال برگزاری است، تیم کامپوند مردان در مرحله نیمه نهایی تیم اسلواکی را شکست داد و به فینال قهرمانی جهان دست یافت.

در این رقابت‌ها، تیم میکس کامپوند با ترکیب مریم یاورپور و رمضان بیابانی پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۴ برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسید. این تیم در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۶ برابر بریتانیا شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

هم‌چنین تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب هادی نوری و رمضان بیابانی پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۴۱ به برتری رسید. تیم ایران در دور یک چهارم نهایی برابر تیم ایتالیا به میدان رفت و با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۵۱ به پیروزی رسید و به جمع ۴ تیم برتر رقابت‌ها راه یافت. 

تیم ایران در دور نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۵۲ بر ۱۵۰ برابر اسلواکی به پیروزی رسید و فینالیست شد. 

تیم ایران روز جمعه ششم اسفند برای کسب مدال طلا با تیم استرالیا رقابت خواهد کرد.

تیم کامپوند بانوان نیز با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۲۹ برابر عراق به برتری رسید. تیم ایران در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۵۱ بر ۱۴۵ برابر ایتالیا به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. 

تیم کامپوند بانوان کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۳ برابر تیم ترکیه شکست خورد و راهی مرحله رده بندی شد.

بانوان کشورمان روز جمعه ششم اسفند برای کسب مدال برنز برابر تیم بریتانیا به میدان خواهد رفت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید