۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 55336985

پیست اسکی سهند آذربایجان‌شرقی و آلوارس سبلان استان اردبیل از مکان های مشابه این منطقه هستند. اواخر پاییز و زمستان در ساعات و روزهای ذکر شده بهترین زمان بازدید هستند.

آشنایی با پیست اسکی خوشاکو

به گزارش سلام نو، پیست اسکی خوشاکوی ارومیه، یکی از کانون‌های مهم ورزش‌های زمستانی در شمالغرب کشور است. این پیست در ۳۴ کیلومتری غرب ارومیه در منطقه راژان نزدیک روستای خوشاکو واقع شده و هر سال با آغاز فصل سرما و انباشت برف، پذیرای اسکی بازانی از کشورهای خارجی و استانهای مختلف کشور و علاقمند به ورزشهای زمستانی است.

آشنایی با پیست اسکی خوشاکو

پیست اسکی خوشاکو یکی از مناطق خوش آب و هوای کشور است که در فصل زمستان به دلیل موقعیت طبیعی و آب و هوایی همچنین بارش مناسب برف، شرایط خوبی برای پیست اسکی در این منطقه به وجود آمده است. این منطقه کم نظیر سالانه گردشگران و ورزشکاران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب می کند.

این منطقه به دلیل برخورداری از کوه‌های با شیب مناسب، چشم‌انداز زیبا و تجهیزات ورزش‌های زمستانی، موقعیت ویژه‌ای جهت فعالیت‌ علاقمندان به ورزش اسکی دارد.

آشنایی با پیست اسکی خوشاکو

پیست اسکی خوشاکو  به دلیل وجود پوشش گیاهی مناسب قابلیت ایجاد پیست اسکی روی چمن را نیز دارا می ‌باشد که هنوز اقدامی در این مورد انجام نگرفته است.

روزهای استفاده از این پیست در روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۶ میباشد.

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید