اقامت در کلبه‌های جنگلی ماسال در عید نوروز نظر شما را هم جلب کرده است؟‌حس و حال خوب و دل‌نشین عید نوروز و تعطیلات در فصل زیبای بهار در کنار هم یک‌زمان بسیار خوب را در اختیار ایرانی‌ها برای سفر و تجدید قوا می‌گذارد.

اقامت در کلبه های جنگلی ماسال در عید نوروز

سفرهای نوروزی و آماده‌شدن برای آن معمولاً از نیمه‌های اسفند شروع می‌شود و تا نیمه فروردین نیز ادامه دارد. یکی از اولویت‌های همیشگی برای تفریح و مسافرت خصوصاً در ایام نوروز شهرهای خوش‌آب‌وهوا و سرسبز، و باطراوت شمالی است.

جنگل‌های زیبا، کوه‌های بلند سر به فلک کشیده، دریای مواج و آبی از جاذبه‌های گردشگری شمال کشور است. شهر ماسال واقع در استان گیلان نیز یکی از مناطق توریستی و ییلاقی پرطرفدار در ایام نوروز است. مهمان‌نوازی مردم ماسال، طبیعت بکر و زیبای آن بدون شک لحظاتی پر از خاطره و حال خوب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ییلاق‌ها و جاری شدن روح زندگی

سفر به شهرهای ییلاقی نیز به‌خاطر زیبایی و طبیعت آن‌ها یک تجربه کاملاً خاطره‌انگیز است، اما اقامت در کلبه‌ها می‌تواند خاطره‌انگیز شدن سفر را دوچندان کند. اجاره کلبه چوبی در مسافرت و برای گردشگران در سال‌های اخیر نسبت به قبل بیشتر موردتوجه و استقبال قرار گرفته و طرفداران خاص خود را دارد. شهر زیبای ماسال در استان گیلان نیز از شهرهای گردشگری پر از مسافر است که کلبه‌های جنگلی زیادی دارد و مسافران می‌توانند برای اقامت به اجاره کلبه‌های ساده، اما صمیمی این شهر نیز به‌عنوان یک گزینه متفاوت توجه داشته باشند.

با درنظرگرفتن این‌که شهرهای شمالی ایران و جنگل‌های سرسبز و بکر آن از اصلی‌ترین دلایل جذب گردشگر است یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت می‌تواند کلبه‌های جنگلی باشد. شهر سرسبز و ییلاقی ماسال نیز از جمله شهرهایی است که با سفر به آنجا می‌توانید هم در کلبه‌های جنگلی اقامت داشته باشید و هم به اجاره کلبه فکر کنید.

کلبه را می‌توان به دودسته تقسیم کرد کلبه‌های جنگلی و کلبه‌های چوبی. کلبه‌های جنگلی به این دلیل از چوب هستند که با طبیعت سازگار بوده و کمترین آسیب به محیط وارد می‌شود. نوع دیگری از کلبه‌ها نیز هستند که روی زمین و در فاصله‌ای کمتر از مرکز شهر ساخته شده‌اند. اجاره کلبه در ماسال و یا اجاره کلبه‌های جنگلی زیبا می‌تواند علاوه بر داشتن سفری متفاوت سرشار از آرامش بوده و در دل طبیعت لحظاتی به‌یادماندنی را برای شما به همراه داشته باشد.

اجاره کلبه در ماسال

اقامت در کلبه های جنگلی ماسال در عید نوروز

این‌که سفر به ماسال چقدر می‌تواند هیجان‌انگیز باشد یک موضوع بدیهی است و با اقامت و اجاره کلبه در ماسال این سفر قطعاً جذاب‌تر می‌شود.

تصور اقامت در کلبه و حضور در دل طبیعت و شنیدن صدای پرندگان از زیبایی‌هایی است که نمی‌توان از آن گذشت. با اجاره کلبه در سفر به ماسال خصوصاً در فصل زیبای بهار بدون شک مسافرتی سرشار از آرامش و سادگی و دوری از همهمه شهر را تجربه خواهید کرد. کلبه‌ها اگرچه اقامتگاه‌هایی ساده و کم امکانات هستند، اما جذابیت‌های خاص خود را دارند که بدون شک به امتحان کردن آن می‌ارزد. ممکن است اجاره کلبه و اقامت در کلبه‌های جنگلی موردپسند همه مسافران نباشد. ما برای آن دسته از مسافران نیز پیشنهادهای جالب‌توجهی در سایت هومسا داریم. اجاره ویلا و سوئیت در ماسال می‌تواند یک انتخاب خوب باشد که در طول سفر آرامش مسافران را به خوبی فراهم می‌کند.

اجاره ویلا و سوئیت در ماسال

شهر زیبای ماسال هرسال مورد استقبال تعداد زیادی از مسافران است. مسئله اقامتگاه نیز یکی از دغدغه‌های همیشگی آنان است. اجاره ویلا در ماسال نیز طرفداران خاص خود را دارد و با اجاره ویلا می‌توانید از مناظر طبیعی اطراف آن لذت برده و سفری لوکس و راحت داشته باشید.

یکی دیگر از گزینه‌های مناسب برای مسافران اجاره سوئیت در ماسال است. می‌توانید با مراجعه به سایت هومسا و جستجوی سوئیت تنوع آن‌ها را ببینید و اقامتگاه مناسب با سلیقه خود را به‌صورت آنلاین به‌راحتی رزرو کنید.

در این قسمت به معرفی اجاره ویلا و سوئیت در شهر ماسال پرداختیم.

تنوع اقامتگاه‌ها در گیلان

اقامتگاه‌های متنوعی در استان گیلان برای مسافران وجود دارد که اقامتگاه‌های بوم‌گردی یکی از آنهاست.

ساکن شدن در یک اقامتگاه بوم‌گردی می‌تواند به مسافرین امکان حضور در کنار مردمان بومی و امتحان کردن غذاهای محلی و سنتی باکیفیت را بدهد. غذاهای محلی گیلان و طعم خوش آن‌ها نیز یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیباست که نباید از آن در طول سفر بی‌بهره بمانید

کلبه‌های ساده و صمیمی که در دل طبیعت هستند و حس خوب شادابی، دوری از شلوغی شهر و سرزندگی را برای مسافر به همراه می‌آورند.

ویلاهای ساحلی که یکی دیگر از اقامتگاه‌های پرطرف‌دار برای مسافران است و گزینه‌ای بسیار عالی در طول سفر هستند. منظره فوق‌العاده ویلاهای ساحلی و شنیدن صدای امواج دریا، امکان یک آب‌تنی راحت به دلیل نزدیک بودن به ویلا یک سفر فراموش‌نشدنی را به همراه خواهد داشت. اقامت در ویلا از نوع ساحلی و جنگلی یک انتخاب عالی است. خصوصاً برای افرادی که به‌صورت گروهی یا دسته‌جمعی به مسافرت می‌روند و علاقه‌مند به اقامت در ویلاهای لوکس با منظره‌های زیبا هستند .با جستجو در سایت هومسا می‌توانید تنوع اقامتگاه در استان گیلان را ببینید و مطابق با سلیقه و بودجه و امکاناتی که برای شما مهم است به‌راحتی اقامتگاه موردنظر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید.

معرفی سایت هومسا

این پلتفرم به دلیل خدمات باکیفیتی که به مسافران ارائه می‌دهد بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. امکان رزرو آنلاین انواع اقامتگاه از ویلاهای لوکس تا محلی‌ترین و سنتی‌ترین مکان‌ها در این سایت وجود دارد. اجاره کلبه و سوئیت، رزرو ویلاهای ساحلی و جنگلی، اجاره کلبه‌های جنگلی با قیمت‌های مختلف و امکاناتی مناسب از جمله خدمات عالی برای مسافران است. رعایت نظافت و بهداشت در اقامتگاه‌های مختلف، حفظ امنیت مسافرین و آرامش آنان، دسترسی راحت به مراکز درمانی و خرید، امکان رزرو اقامتگاه برای مسافران با هر بودجه و توانایی مالی، و البته پشتیبانی و رسیدگی به درخواست مسافران از جمله دلایلی است که باعث شده موردتوجه گردشگران قرار بگیرد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید