انتظار می‌رود با بارش بیش از ۵۰ سانتی‌متر برف تا فردا صبح مناطق نزدیک «ساپورو» بیشتر سرویس‌های حمل و نقل در شبکه راه آهن را لغو کنند.

اختلال در تردد هوایی و زمینی در شمال ژاپن به علت بارش سنگین برف

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از خبرگزاری «کیودو نیوز» ژاپن نوشت: در پی بارش سنگین برف در شمال ژاپن و برخی مناطق شرقی این کشور حدود ۱۴۰ پرواز هواپیما در فرودگاه «نیو چیتوس»، اصلی‌ترین فرودگاه بخش شمالی جزیره «هوکایدو»، لغو شده است. این در حالی است که شرکت خطوط راه آهن «هوکایدو» نیز همه برنامه های قطارهای خود را در ایستگاه «ساپورو» لغو کرده است.

انتظار می رود با بارش بیش از ۵۰ سانتی متر برف تا فردا صبح مناطق نزدیک «ساپورو» بیشتر سرویس های حمل و نقل در شبکه راه آهن را لغو کنند.

از سوی دیگر در بزرگراه «هاکوداتا-ایساشی» واقع در «هوکوتو»، «هوکایدو» چندین تصادف اتومبیل گزارش شده و ۷ نفر به بیمارستان منتقل شدند. به گزارش گروه امداد محلی یکی از مصدومان این حادثه جان باخته است. 

براساس اطلاعات مرکز هواشناسی ژاپن پیش بینی می شود در منطقه «هوکایدو» و شمال شرقی «توهوکو» سرعت وزش باد به ۱۲۶ کیلومتر در ساعت برسد. از طرفی ممکن است امواج اقیانوس به ارتفاع بیش از ۶ متر برسند. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید