علی اصغر مدیر روستا مهاجم پیشین تیم ملی می‌گوید برکناری عزیزی خادم بهترین اتفاق ممکن بود چرا که فوتبال ما در حال رفتن به سمت بیراهه بود.

مدیر روستا: برکناری عزیزی خادم بهترین اتفاق ممکن بود!
به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، علی اصغر مدیرروستا آقای گل پیشین فوتبال کشورمان در خصوص برکناری رئیس فدراسیون فوتبال با خبر ورزشی هم صحبت شد. این گفتگو را بخوانید:

 هیات رئیسه هم که رئیس فدراسیون را برکنار کرد
بله و این بهترین اتفاق ممکن بود و نشان می داد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انجام اقدامات قانونی خود واهمه ای نداشتند و چنین اقدامی قطعاً به سود فوتبال ایران تمام خواهد شد.

به اعتقاد شما چرا این اتفاق افتاد؟
کاملا مشخص بود که فوتبال ما راه خودش را گم کرده و به بیراهه می‌رود. ما افرادی را در راس کار قرار داده بودیم که توانایی انجام کارهای مدیریتی بزرگ را نداشتند و متاسفانه صعود به جام‌جهانی باعث شده بود روی بسیاری از ضعف هایی که داشتیم سرپوش بگذاریم و پشت ملی‌پوشان فوتبال کشورمان پنهان شویم. به نظر من ما در ساختار سازی و ایجاد شرایط برای پیشرفت حرفه‌ای هیچ کاری نکردیم.

و حالا هم که میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال شده
به نظر من این کار را سخت است و در این فرصت کم باید شرایط را برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین دو بازی تیم ملی فراهم کند. حرف من این است که نباید اجازه دهیم پارتی بازی و رفیق بازی در فدراسیون فوتبال رخنه کند که حاصل از همین می شود که دیدیم و امیدوارم کسانی وارد عرصه انتخابات فدراسیون شوند که فوتبال را به خوبی بشناسند و از تحصیل کرده ها و دلسوخته های این رشته پرطرفدار باشند.. من خوشحالم از اینکه با برکناری رئیس فدراسیون فوتبال حالا می توانیم به شکل حرفه ای تری فدراسیون فوتبال را در دست اهالی فوتبال قرار دهیم و به آینده امیدوار باشیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید