احمد وحیدی در نشست مشترک با استانداران استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور گفت: روند پیشرفت آزادسازی سواحل کشور به طول ۶۰ متر از حریم ساحل به صورت کارشناسی و دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

روند آزادسازی سواحل در استان‌های ساحلی کشور به نحو مناسبی انجام گرفته است

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، وزیر کشور تاکید کرد: فرایند آزاد سازی سواحل کشور به طول ۶۰ متر با روند بسیار مناسبی اجرایی شده و تلاش داریم با محوریت شهرداران سواحل ازاد شده هر چه سریعتر در اختیار مردم برای استفاده قرار گیرد.

احمد وحیدی در نشست مشترک با استانداران استان های ساحلی شمال و جنوب کشور، گفت: در نشست امروز که با حضور همه استانداران استان های ساحلی کشور برگزار شد؛ روند پیشرفت آزاد سازی سواحل کشور به طول ۶۰ متر از حریم ساحل به صورت کارشناسی و دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

وحیدی تصریح کرد: کار آزادسازی سواحل به نحو مناسب و موثری در استان های شمالی کشور پیش رفته است.

وی  اضافه کرد: در دو استان  گیلان و مازندران آزاد سازی سواحل با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی صورت گرفته است و کار در این خصوص با جدیت کامل ادامه دارد.

وزیر کشور همچنین گفت: در استان گلستان هم خوشبختانه از همان ابتدا مساله خاصی در حوزه تصرف سواحل نداشته ایم.

وی در ادامه سخنان خود به استان های جنوبی کشور اشاره کرد و گفت:  در استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان هم روند آزاد سازی سواحل آنجام شده و خوشبختانه مشکل خاصی دراین استان ها وجود ندارد.

 وحیدی در خصوص ساماندهی سواحل هم گفت: در این حوزه محوریت کار با شهرداران مناطق است و تلاش داریم با انجام حمایت های فنی و لجستیکی لازم هر چه سریعتر سواحل آزاد شده در اختیار شهروندان عزیز کشور برای استفاده قرار گیرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید