سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از وقوع تصادف شاخ به شاخ در محور ارتباطی روستاهای مختار- فیروزآباد بویراحمد و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۶ تن دیگر خبر داد.

۷ کشته و زخمی بر اثر وقوع تصادف در بویراحمد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمدامین نیکوئی نژاد شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۵۷ دقیقه امشب برخوردی شاخ به شاخ میان دو دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ واقع در محدوده روستای مختار- فیروزآباد رخ‌ داد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش حادثه بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و اولین امبولانس اورژانس ۱۱۵ بعد از ۱۲ دقیقه بر بالین مصدومان حاضر شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک اکیپ هلال احمر در محل حادثه حضور پیدا کردند و همکاری داشتند.

نیکوئی نژاد تصریح کرد: ۶ نفر از مصدومان با آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را برحسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید