در ویدیو زیر شاهد تصاویری از حمله فیل عصبانی به راننده بکهو لودر خواهید بود.

تخریب لودر توسط فیل عصبانی / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند، ویدئوهای مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه تقابل یک فیل خشمگین و راننده بکهو لودر را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Newsdeal، فیل‌های وحشی حیواناتی بامزه و دوست داشتنی هستند، اما در عین حال می‌توانند به حیواناتی خطرناک و غیرقابل کنترل تبدیل شوند. یک ویدئو که رویارویی فیل و ماشین بکهو لودر را نشان می‌دهد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در این ویدئو یک فیل در حالی که در یک زمین باز به سمت ماشین بکهو لودر حمله ور می‌شود، دیده می‌شود. این حیوان تلاش می‌کند تا ماشین را به عقب هل دهد. با این حال پس از حمله فیل، راننده بکهو لودر با حرکت ماشین به جلو این حیوان را فراری می‌دهد. ظاهرا زمانی که این بکهو لودر وارد استراحتگاه این فیل شد این حیوان به سمت ماشین حمله کرد.

این ویدئو اولین بار در یک پیج حیوانات در اینستاگرام منتشر شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون هزاران بیننده داشته و ۱۱۰۰ لایک دریافت کرده است. برخی از کاربران به این نکته اشاره کردند که این حیوان بی تقصیر بوده و قصد او تنها حفاظت از زیستگاه خود بوده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید