هادی حجازی‌فر، بازیگر و کارگردان درباره ساخت فیلم «موقعیت مهدی» گفت: من لشکر ۳۱ عاشورا را خوب می‌شناسم؛ دو عموی خودم شهید شدند و پدرم هم جزو همین لشکر بود. تمام لحظه‌های پر از استرس زمان جنگ را به عنوان یک کودک تجربه کرده بودم.

دوست داشتم به مردم وجه شاعرانه این شهدا را نشان دهم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هادی حجازی‌فر کارگردان و بازیگر فیلم «موقعیت مهدی» گفت: علاقه شخصی خودم بود که فیلم موقعیت مهدی را بسازم. راستش من خوب درس نمی‌خواندم. زمانی که دانشگاه رفتم، به پدرم قول دادم فیلمی درباره شهید باکری بسازم.

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» روز گذشته در برج میلاد برای اصحاب رسانه به نمایش در آمد؛ فیلمی درباره زندگی شهید مهدی باکری و برادرش. حجازی فر در این فیلم نقش مهدی باکری را بازی کرد. 

او می‌گوید: من لشکر ۳۱ عاشورا را خوب می‌شناسم؛ دو عموی خودم شهید شدند و پدرم هم جزو همین لشکر بود. تمام لحظه‌های پر از استرس زمان جنگ را به عنوان یک کودک تجربه کرده بودم. دوست داشتم به مردم وجه شاعرانه این شهدا را نشان دهم. این آدم‌ها نسبت به زندگی عاشق‌ترین آدم‌ها بودند.

حجازی‌فر برای رسیدن به نقش شهید باکری پژوهش زیادی کرده و مستندهای زیادی دیده بود. او می‌گوید: تکنیک بازیگری‌ام در این فیلم توکل بود. این قدر کار داشتم که نمی‌دانستم در مقام بازیگر چه می‌کنم ولی خدا را شکر از نتیجه نهایی راضی هستم.

او در پایان از مدیران فرهنگی خواست به هنرمندان اعتماد کنند و کارشکنی نکنند تا آثار فیلمسازان ساخته شود و سختی های جنگ را نشان بدهد. حجازی‌فر می‌گوید: جنگ‌ موقعیت‌هایی را می آفریند که آدم‌ها شفاف‌ترین رفتارهای انسانی را از خودشان بروز می‌دهند و ما باید به مخاطبان و نسل امروز نشان دهیم که جوانان و رزمندگان دفاع مقدس ما چه کرده‌اند. 

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید