خیلی از مردم تصور می‌کنند که ثروتمندان دنیا بدون اینکه به قیمت فکر کنند همیشه در حال خرید کردن و خرج کردن پول‌هایشان هستند، اما این تصور تا چه حد درست است؟ جالب است که بدانید ثروتمندان دنیا برای به ذره به ذره پولهایشان برنامه‌ریزی می‌کنند و به طور کلی پول‌هایشان را برای مصارفی که ممکن است طبع ول خرجی کردن داشته باشد خرج نمی‌کنند.

میلیاردرها چه طور پول‌های خود را خرج می‌کنند؟

به گزارش سلام نو، به راستی افراد ثروتمند در دنیا به چه روش‌هایی پول‌هایشان را خرج می‌کنند؟ آیا اهل ول خرجی کردن هستند؟ و اگر قصد ولخرجی کردن را دارند به شکل سرمایه گذاری کردن به آن نگاه می‌کنند یا اینکه برعکس؟ آیا برای خریداری کردن وسایل سوپر لوکس برنامه ریزی شده عمل می‌کنند یا اینکه فقط آن را می‌خرند که به قولی صاحب آن شوند؟ در این مقاله قصد داریم تا به این سؤالات پاسخ دهیم و درباره این موضوع که ثروتمندان دنیا به چه شکل پول‌هایشان را خرج می‌کنند بپردازیم. با ما همراه باشید تا ضمن پاسخ دادن به این سؤالات به شیوه پول خرج کردن چند تن از ثروتمندان دنیا بپردازیم.

جالب است بدانید که!

خیلی از مردم تصور می‌کنند که ثروتمندان دنیا بدون اینکه به قیمت فکر کنند همیشه در حال خرید کردن و خرج کردن پول‌هایشان هستند، اما این تصور تا چه حد درست است؟ جالب است که بدانید ثروتمندان دنیا برای به ذره به ذره پولهایشان برنامه‌ریزی می‌کنند و به طور کلی پول‌هایشان را برای مصارفی که ممکن است طبع ول خرجی کردن داشته باشد خرج نمی‌کنند. از نظر یک ثروتمند هزینه کردن برای خرید خودروهای لوکس و خانه‌های گران‌قیمت خرج کردن پول نیست بلکه سرمایه گذاری کردن از طریق خرید کالاست چرا که هر زمان که اراده کنند می‌توانند آنان را به شخص ثروتمند دیگری بفروشند. این در حالیست که از نظر یک ثروتمند واقعی خرید کردن هر ماهه لباس، ادکلن و لوازم شخصی با برندهای معروف کار درستی نیست. یک ثروتمند واقعی مهمانی می‌گیرد، اما مهمانی‌های شبانه و یا ماهیانه لوکس فقط هدر دادن پول و از دست دادن سرمایه است. جالب‌تر این است که بدانید ثروتمندان عزت نفس بالایی دارند. از آنجایی که به این نتیجه رسیدند که مردم درباره ثروت آنان خبر دارند دیگر به فکر خودنمایی کردن با پوشیدن لباسهای برند و خاص نیستند. بیشتر ثروتمندان به سرمایه گذاری و افزایش سرمایه اولیه فکر می‌کنند.

آیا می‌دانستید که؟

· خانواده سلطنتی بریتانیا: خانواده سلطنتی بریتانیا که در ردیف پولدارترین و ثروتمندترین افراد دنیا قرار دارند در سادگی و به دور از تجمل‌گرایی زندگی می‌کنند. نمونه بارز را می‌توان در ازدواج ویلیام و کاترین مشاهده کرد چرا که آنان برای اقامت خود یک هتل ۵ ستاره را در سوئیس به قیمت ۶۰ هزار دلار کرایه کردند و سفر آنان به دور از تجمل گرایی بود.

· اوپرا وینفری: ثروتمندانی مثل اپرا وینفری که جزو یکی از قدرتمندترین زنان دنیا محسوب می‌شود و در رتبه ۴۵ افراد قدرتمند دنیا قرار دارد. اوپرا مبلغ بسیار زیادی از سرمایه خودش را برای  خدمت کردن به انسان های فقیر صرف کرده است. اوپرا فعالیت‌های انسان دوستانه بسیار زیادی را در کارنامه خودش ثبت کرده است و اکنون در کالیفرنیا زندگی می‌کند و صاحب یک امارت ۸۵ میلیون دلاری است.

· بیل گیتس: بیل گیتس مدیر عامل شرکت مایکروسافت یکی از میلیاردرهای معروف دنیا است که به طور یقین محال است که اسم او را نشنیده باشید. هر ساله میلیون‌ها دلار به انجمن‌های خیریه کمک می‌کند. جالب است که بیل گیتس به عنوان یک ثروتمند صرفه‌جو شناخته شده است، چرا که به گفته خودش پولش را به قصد سرمایه گذاری، خرج کرده و از خریدن کالاهای لوکس بی‌ارزش خودداری کرده است. او صاحب یک خانه با متراژ ۶۰۰۰ متر در میان دریاچه واشنگتن است. این این عمارت از جمله عمارت‌های لوکس ساخته شده در واشنگتن محسوب می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید