در ویدیو زیر شاهد شیرخوردن کودک خردسال از پستان یک فیل ماده خواهید بود که به سوژه ویدیو داغ این روزهای فضای مجازی بدل شده است.

لحظه شیر خوردن کودک خردسال از پستان فیل! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افراد معمولا شیر خوراکی خود را از حیواناتی مانند گاو، بز، بوفالو به دست می‌آورند، اما یک دختر خردسال هندوستانی که از پستان فیل مادر شیر می‌خورد توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کرده است. این ویدئو عشق میان یک حیوان مادر و کودک انسان را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش FoxStoryIndia این ویدئو در منطقه گلاهات ایالت آسام هند تهیه شده است. در این ویدئو این دختر خردسال که هویتش هارشیتا بورا اعلام شده در حالی که در زیر دست و پای یک فیل قرار گرفته مشغول خوردن دیده می‌شود. در این ویدئو در حالی که این دختر ۳ ساله پستان فیل مادر را به دهان خود انداخته اقدام به خوردن شیر می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد این کودک برای رساندن دهان خود به پستان شیر روی پنجه پاهای خود قرار گرفته و برای خوردن شیر تلاش می‌کند. او همچنین در حال بازی در زیر دست و پای فیل و بوسیدن خرطوم آن دیده می‌شود.

گفتنی است؛ انتشار این ویدئوی متفاوت از همزیستی انسان و فیل در حالی خبرساز می‌شود که مواجهه مرگبار فیل با انسان در مناطق مختلف این ایالت گهگاهی خبرساز می‌شود. بنا به گزارش مقامات محلی تنها در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰۰ نفر بر اثر حمله فیل در این ایالت هند جان خود را از دست دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید