رئیس پلیس اگاهی استان البرز از دستگیری ۳ مامور قلابی و ۲ مالخر خبر داد و گفت: با دستور مقام قضایی چهره متهمان برای شناسایی توسط مالباختگان منتشر شد.

دستگیری ماموران قلابی در استان البرز | چهره بدون پوشش متهمان برای شناسایی / فیلم

به گزارش سلام نو، ماموران قلابی در کرج دستگیر شدند. ماموران قلابی با ۲ خودرو سمند و ساینا دست به سرقت می زدند. عکس چهره باز ماموران قلابی منتشر شد. ماموران قلابی خود را مامور پلیس معرفی می کردند. از مخفیگاه ماموران قلابی اسپری فلفل و بیسیم تقلبی کشف شد.

لقب سرکرده باند تبهکاران " جناب سروان " است. ادعا می کند هیچگونه سرقتی با باجناق و دوستش انجام نداده است اما مالباخته های پرونده اعضای این باند را به خوبی می شناسند.

خودرویی که یکی از سارقان جوان از مادرش برای سرقت قرض گرفته بود در پارکینگ اداره پلیس آگاهی توقیف شده است.

وسایلشان اسپری فلفل و بی سیمی بود که با مقوا ساخته شده است. آنها چنان در سرقت و جعل عنوان پلیس ماهر  شده بودند که بیش از ۸۰ سرقت تلفن همراه در پرونده شان ثبت کرده اند.

متهمان این پرونده همراه با مالخر لوازم مسروقه توسط اداره پلیس آگاهی استان البرز دستگیر شدند.

توضیح پلیس استان البرز درباره ماموران قلابی

سرهنگ  " محمد نادربیگی " رئیس پلیس آگاهی استان البرز درخصوص انهدام دستگیری ماموران قلابی کرج به خبرنگار رکنا گفت: با وقوع سرقت های سریالی از مردم در پوشش پلیس تحقیقات کارآگاهان پلیس آغاز شد.

این مقام پلیسی در ادامه گفت: ماموران پلیس در تحقیقات پی بردند، متهمان با استفاده از خودرو های سمند و ساینا در پوشش مامور قلابی طعمه های خود را در خیابان شناسایی می کردند و با شگرد زورگیری دست به سرقت می زدند.

وی افزود: کارآگاهان  پلیس آگاهی وقتی که متوجه شدند محل های وقوع جرم به دوربین مداربسته مجهز است، صحنه های سرقت را لحظه به لحظه تماشا کردند و موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه گفت: تیم عملیات اداره پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از چند ساعت تعقیب و مراقب در یک عملیات غافلگیرانه ۳ سارق را دستگیر کردند. این درحالی بود که خودرو متهمان در این عملیات کشف شد.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه موردنظر تعداد تعداد زیادی تلفن همراه مسروقه کشف و متهمان پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در بازجویی ها لب به سخن گشودند و به جرم جعل عنوان پلیس و سرقت از مردم اعتراف کردند. این درحالی بود که آدرس ۲ مالخر را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دادند.

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضایی چهره بدون پوشش متهمان برای شناسایی توسط مالباختگان منتشر شد و مالباختگان برای شکایت می توانند به پلیس آگاهی استان البرز ادامه دارد.

گفتگو با مامور قلابی

متهم ۳۰ ساله به جرم جعل عنوان پلیس و سرقت با باجناقش دستگیر شده است. او که مالخر های اموال مسروقه را به پلیس معرفی کرده پشیمان است.

به چه جرمی دستگیر شدی ؟

سرقت تلفن همراه در پوشش مامور نیروی انتظامی

شیوه و شگرد ؟

در اطراف شهر خودمان را به عنوان پلیس معرفی و پس از جلب اعتماد سرقت می کردیم.

طعمه هارا چگونه شناسایی می کردید ؟

سراغ افراد جوان می رفتیم و سرقت می کردیم .

بیشتر در کدام نقاط سرقت می کردید ؟

کرج ، پاکدشت و شهریار

خودرو را از کجا آوردی ؟

یکی خودرو هارا از برادرم قرض گرفته بودم و خودرو دیگر برای مادر یکی از متهمان است. آنها خبر نداشتند که با خودرو سرقت می کردیم.

چقدر پول در آوردی ؟

پول زیادی نبود. نتوانستم همه را بفروشم.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده، متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفتند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید