علیرضا بیرانوند، ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: دوست داشتم تا آخرین لحظه، مخصوصا بازی با امارات کنار بچه‌ها باشم که بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم ولی متاسفانه تستم مثبت اعلام شد.

روایت علیرضا بیرانوند از ابتلایش به کرونا

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، پس از بازی با عراق تست کرونای علیرضا بیرانوند مثبت اعلام شد و علاوه بر علیرضا، نگرانی از بابت سلامتی سایر اعضای تیم ملی ایران در آستانه بازی برابر امارات بیشتر شد.

بیرانوند یک پیام صوتی برای برنامه صبحگاهی شبکه سه فرستاد و در خصوص شرایطش گفت: شرایط خیلی خوبی دارم و علائم ویروس را تا الان ندارم. از موقعی که وارد اردو شدم تست دادم و تستم مثل بقیه بچه‌ها که در اردو ماندند منفی بود. یک روز مانده به بازی با عراق تستم منفی شد. من با آنهایی که از من تست گرفتند صحبت کردم و پرسیدم چطور می‌شود من قبل از بازی با عراق منفی می‌شوم و یک دفعه فردا صبحش مثبت؟ با همه بچه‌ها هم در تمرین و رختکن در ارتباط بودیم و باهم عکس گرفتیم. در استادیوم هم خیلی شلوغ بود و در زمین خیلی‌ها آمده بودند و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

بیرانوند ادامه داد: دوست داشتم تا آخرین لحظه، مخصوصا بازی با امارات کنار بچه‌ها باشم که بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم ولی متاسفانه تستم مثبت اعلام شد. ساعت هشت شب دوباره تست می‌دهم و امیدوارم خطای کوچکی بوده باشد و بتوانم دوباره به اردو برگردم. خیلی خیلی ناراحتم و امیدوارم بچه‌ها اتفاقی برای‌شان نیفتاده باشد. هم‌چنین چون با کادرفنی هم جلسه داشتم امیدوارم برای آنها نیز اتفاقی نیفتاده باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید