معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: فضای برج میلاد برای برگزاری جشنواره فیلم فجر فاخر خواهد شد.

فاخر شدن فضای برج میلاد در جشنواره فیلم فجر

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، آقای امین توکلی‌زاده درباره برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد گفت: به دستور دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران موظف شدیم در دولت جدید برای برگزاری جشنواره فیلم فجر آنچه را در توان داریم به میدان بیاوریم.
‎او ادامه داد: همان‌طور که میزبانی جشنواره در مجموعه برج میلاد بر عهده شهرداری تهران است و هزینه‌های این میزبانی را در این محل نیز برعهده گرفته‌ایم تا بتوانیم پذیرای اصحاب رسانه و اهالی هنر در این محل باشیم و می خواهیم که این رخداد بزرگ در باشکوه‌ترین وضعیت برگزار شود. البته این مشارکت فرهنگی محدود به این رخداد نخواهد شد و بعد از این هم بنا داریم از فضاهای هنری که در حوزه شهری کار می کنند و در بخش آموزش‌های شهروندی و توسعه سبک زندگی ایرانی و اسلامی فعالیت می کنند استقبال کنیم.
‎آقای توکلی‌زاده افزود: جشنواره فیلم فجر، جشن بزرگ اهالی هنر و رسانه است و وظیفه داریم در برگزاری باشکوه این مراسم و رخداد فرهنگی و هنری مشارکت کنیم، در کنار هنرمندان‌ باشیم زیرا این جریان موجب می شود در طول سال، هنرمندان و سینماگران ما بتوانند فعالیت‌هایشان را به نحو احسن انجام دهند و بدانند ما قدردان آنها و در کنارشان هستیم.
‎او با اشاره به حمایت از آثار سینمایی در حوزه‌های مختلف شهری گفت: ما در برنامه سال ۱۴۰۱ که در حال بررسی در شورای شهر است، بنا داریم از فیلم‌های سینمای ایران چه در حوزه شهری و توسعه هویت و سبک زندگی ایرانی و اسلامی حمایت کنیم و امیدواریم با اتفاق خوبی که در بودجه و مصوبات برنامه‌هایمان در شورای شهر می‌افتد، این امکان برای شهرداری فراهم شود و شهرداری تهران، جزو حامیان سینمای ایران شود. این نقطه شروع را با میزبانی برج میلاد آغاز کردیم تا جشنواره با شکوه و میزبانی مناسب برگزار شود و این تعامل و همکاری تداوم پیدا خواهد کرد.

جلسات خوبی برای برگزاری جشنواره با آقایان خزاعی رئیس سازمان سینمایی و نقاش‌زاده دبیر جشنواره داشتیم که در سال‌های بعد با همت بیشتر و در حوزه محتوا و میزبانی، در کنار جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنیم.
‎معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: برج میلاد مجموعه خوبی است که در فکر توسعه آن هستیم. این مجموعه زیرساختی است که برای شهر فراهم شده و در تلاشیم بتوانیم این فضا را فاخرتر و مساعدتر کنیم. ما تلاش کردیم برخی اشکالات فنی که مدنظر عزیزان در حوزه سینما بود را برطرف کنیم و این میزبانی را در استاندارد لازم برگزار کنیم و این امکان را برای سال‌های بعد فراهم کنیم که جشنواره راحت‌تر و با فضای بهتر در مجموعه برج میلاد برگزار شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید