گوگل قصد دارد با ساخت گوشی‌های تاشو، با هواوی و سامسونگ رقابت کند. با این حال، اپل هنوز وارد این بخش از بازار نشده است و منتظر رشد و بلوغ کامل این فناوری است.

گوگل هم به بازار ساخت گوشی‌های تاشو ورود کرد

گوگل می‌خواهد گوشی تاشو خود را ارزان‌تر از شرکت‌های دیگر عرضه کند!

سانه‌های فناوری گزارش داده‌اند که گوگل به دنبال ساخت یک تلفن تاشو است که احتمالا به نام دفترچه یادداشت پیکسل نامیده می‌شود. اخیرا رباتی شبیه به انسان معرفی شده است که شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی است.

گوگل قصد دارد با ساخت گوشی‌های تاشو، با هواوی و سامسونگ رقابت کند. با این حال، اپل هنوز وارد این بخش از بازار نشده است و منتظر رشد و بلوغ کامل این فناوری است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوگل به دنبال ارزان‌تر کردن قیمت محصول تاشو خود از تاشو سامسونگ است. اندازه این گوشی تاشو حدود هشت اینچ خواهد بود.

سامسونگ پیشروترین ارائه دهنده تلفن‌های تاشو در جهان است. این شرکت با ارائه galaxy fold فصل جدیدی را در بازار موبایل گشود.

پس از سامسونگ، هواوی محصول تاشو خود را معرفی کرد. محصول تاشو huawei ساختاری مشابه چین‌های کهکشانی داشت و mitx نام داشت.

اکنون شرکت‌های مختلفی مانند سامسونگ شروع به تحقیق برای ساخت گوشی‌های تاشو ارزان کرده‌اند. با این حال، قیمت گوشی های تاشو بسیار بالا است.

با این حال، تقاضای زیاد برای گوشی‌های تاشو سامسونگ باعث شده تا سایر شرکت‌ها به سمت جلو حرکت کنند.

از سیستم عامل‌های جدید تا تغییر معادلات سخت افزاری

از سوی دیگر اینستاگرام به دنبال گسترش اشتراک‌های پولی برای تولیدکنندگان محتوا است. با استفاده از این سرویس، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند محتوای خود را به صورت پولی به مشترکین خاص خود نشان دهند. به این ترتیب، به عنوان مثال، تنها افرادی که پرداخت کرده‌اند می توانند یک پخش زنده را تماشا کنند.

این ویژگی در ابتدا برای برخی از تولید کنندگان در ایالات متحده در دسترس است. هزینه اشتراک برای دسترسی به محتوای ویژه بین ۱ تا ۱۰۰ دلار در ماه گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید