۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 55328971

فدراسیون فوتبال در تلاش است مهدی طارمی را به بازی با عراق برساند.

 تکلیف مهاجم تیم ملی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون ۵ بار موفق به حضور در جام جهانی شده است.تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با هدایت دراگان اسکوچیچ پای به این مسابقات گذاشته است. تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی از ۶ با ۱۶ امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی قراردارد. تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی ۷ بهمن ۱۴۰۰ به مصاف عراق می رود.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، محمود رضا رضایی در خصوص مشکلات پرواز مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهدی طارمی در شهر کوچکی در ترکیه حضور دارد و امکان پرواز مستقیم وجود ندارد و در تلاش هستیم هر طور شده وی را به بازی پنجشنبه تیم ملی ایران مقابل عراق برسانیم.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: اگر امکان پرواز اختصاصی وجود داشته باشد، طارمی را به تهران می رسانیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی افزود: به دلیل شرایط نا مساعد جوی کریم انصاری فرد، پیام نیازمند و امیر عابدزاده با مشکلاتی مواجه شده بودند که با تلاش فدراسیون سه لژیونرمان به اردوی تیم ملی اضافه شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید