سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از ارتقاء تکنولوژی ۲۹ سایت رایتل در شهرستان ساری و برخورداری ۶۳۶۷۳ مشترک شرکت رایتل این شهرستان به تکنولوژی ۴G خبر داد.

ارتقاء تکنولوژی ۲۹ سایت رایتل در ساری | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل اظهار کرد: طی بررسی های بعمل آمده و با نصب تجهیزات لازم و ارتقاء تکنولوژی ۲۹ سایت موجود رایتل در شهرستان ساری پوشش اینترنت پرسرعت LTE در مناطق مختلفت این شهرستان فراهم شد.

فلاح در ادامه با اشاره با ارتقاء تکنولوژی سایتهای مذکور خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون با همکاری خوب اپراتور رایتل، تعداد ۲۹ سایت موجود در ساری به تکنولوژی ۴G  ارتقاء یافته و ۶۳۶۷۳ مشترک این اپراتور در این شهرستان  تحت پوشش خدمات باکیفیت اینترنت پرسرعت قرار گرفتند و در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال جاری سایتهای بیشتری ارتقا یابند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خاتمه تصریح کرد: اداره کل استان با بررسی های تخصصی و کارشناسی جهت بهبود پوشش ارتباطی شهرهای استان در سه بخش نصب سایت های جدید ، ارتقاء تکنولوژی و بهینه سازی سایت های موجود فعالیت می نماید و امیدواریم با حمایت وزارت، همکاری خوب اپراتورها در فازهای مختلف این برنامه هارا اجرایی نماییم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید